Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

P.H.U. Riconex

Zawód: zabezpieczające systemy  
Adres: Wielkopolskie, 60-025 Kostrzyn Kostrzyn Chopina 46
Telefon: 61 817-89-79 Kom. 787-267-481
Adres e-mail: riconex.szafy(małpa)o2.pl
Strona internetowa: riconex.pl
NIP:
7772388083
Opis działalności: Riconex oferuje szafki pracownicze, szafy ubraniowe, na rynsztunek, do kancelarii, szafy kartotekowe, także meble metalowe, warsztatowe oraz biurowe. Słowa kluczowe: szafy ubraniowe, szafki ubraniowe, szafki pracownicze, szafki ubraniowe pracownicze, szafa ubraniowa metalowa

Ocena: 0% pozytywna 1x

Jakość usług: 0% wysoka 1x
Terminowość: Brak opinii
Ceny usług: 1x
Ilość opinii w serwisie: 1
Ilość odsłon profilu firmy: 537
Data utworzenia profilu: 25.03.2016 12:38:32
Data ostatniej aktualizacji: 25.03.2016 12:38:32 

Opinie o P.H.U. Riconex

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zamawialiśmy od nich 3 razy szafki. Za pierwszym razem była pogięta przesyłka - nie sprawdziłem przy kurierze, Za drugim razem była ok - sprawdziłem przy kurierze (wiadomo jak kurier zareagował że nie podpisze dopóki nie sprawdzę co jest w środku). Teraz za trzecim razem odbiór podpisał NOWY pracownik i nie miał pojęcia że z tej firmy przychodzą takie paczki. Reklamacja oczywiście nie została uwzględniona, bo nie mamy spisanego protokołu przy kurierze... Państwo napisali nam że mamy 7 dni na spisanie nowego protokołu (wezwanie kuriera z powrotem), zmieściliśmy się w tym czasie i napisaliśmy do DSV,ale firma spedycyjna napisała nam: W przypadku szkody jawnej (uszkodzenie opakowania) w oparciu o przepisy Prawa Przewozowego, któremu podlegała realizacja niniejszego transportu art. 76 (…) „przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia (…). Prosimy o kontakt z Nadawcą przesyłki. A nadawca czyli firma którą opisuję powyżej nie uznała reklamacji. Reasumując zdaje sobie sprawę iż wina leży także po naszej stronie bo pracownik nie spisał protokołu, nie zwrócił uwagi na opakowanie że w środku może być pomięta szafka BARDZO. Ale trzeba rozumieć ludzi że jak przychodzą do nas paczki, czasami po 3 dziennie to nie ma kto otwierać i sprawdzać każdej paczki czy wszystko jest ok, pierwsza sprawa to chyba musiałaby być zatrudniona dodatkowa osoba do takich rzeczy, a druga że kurierzy BARDZO nie chętnie chcą tracić czas i otwierać paczki i sprawdzać każde elementy, także jakość materiałów może i jest dobra - nie wiem szafki stoją już z pół roku, ale obsługa 0/10. Podejrzewam że nie jesteśmy pierwsi którzy reklamują jakość usług bo nie wierzę że jeżeli do nas 2/3 wysyłki były uszkodzone to do innych takie nie przyjeżdżają i albo niech lepiej zabezpieczają, albo zmienią firmę kurierską albo niech oleją temat jak i nas.
Jakość usług: Niska
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: ANONIM dnia: 02.11.2022 09:13:38 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją