Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

"Maro" Usługi Hydrauliczne i Remontowe Marek Dzienisowicz

Zawód: glazura i terakota Budowlaniec 
Adres: Podlaskie, 16-100 Sokółka Stawowa 55
Telefon:
Adres e-mail:
Strona internetowa:
NIP:
5451071157
Opis działalności: Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych Słowa kluczowe: Remont, Hydraulika, Hydraulik, Glazura, Glazurnik

Ocena: 0% pozytywna 1x

Jakość usług: 1x
Terminowość: 1x
Ceny usług: 0% niskie 1x
Ilość opinii w serwisie: 1
Ilość odsłon profilu firmy: 1710
Data utworzenia profilu: 28.10.2015 13:17:25
Data ostatniej aktualizacji: 28.10.2015 13:17:25 

Opinie o "Maro" Usługi Hydrauliczne i Remontowe Marek Dzienisowicz

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Negatywy: 1. Nie wykańcza dokładnie. Bardzo słabe wykończenia glazury w widocznych miejscach (np. próg). Nie potrafi dociąć otworów w glazurze pod kontakty (montaż kontaktów jest przez to utrudniony, a ramka ozdobna nie pokrywa otworu!). Nie umie docinać listew aluminiowych ani progów z twardego drewna (cytat: "Plastik się lepiej docina"). Wpuszczeni zlewu w blat w równych odległościach od brzegów jest niewykonalny bo "Centymetr to nie miara na budowie" (przesunięty o 2 cm co spowodowało później inne problemy/niedoróbki). 2. Potrafi zepsuć nawet najprostszy montaż elementu (nic dziwnego bo po co czytać instrukcje?). Po zamontowaniu deszczownica lata na wszystkie strony ale "Tak ma być". Przycisk od spłuczki odstaje na kilka milimetrów ale "Tak konstruktor przewidział". Montaż światła nad lustrem przesunięty o ok 3 cm w lewo od środka ale "Lepiej się nie dało" (to nic że wcześniej zamontował zlew 2 cm w prawo). 3. Wszystko usilnie stara się układać w poziomie. Nie sprawdza czy np. posadzki są równe we wszystkich stronach (po ułożeniu 80% glazury dopiero zaczęło coś nie pasować koło końca więc odpowiedź że tak musi być w końcu to nie on projektował dylatacje i to że są różnice poziomów podłóg - nawet nie chciało mu się pomyśleć jak to zrobić dobrze więc zróbmy to byle jak to i tak nie będzie przecież jego wina albo można dodać listewkę co to zakryje). 4. Myśli dopiero jak zrobi (jak mu coś nie wyjdzie), ale i tak nie umie już wtedy poprawić bo jest za późno - nie zaczyna układać od reprezentatywnych stron tylko od tej strony od której mu łatwiej jest to robić. 5. Kłamie i wypiera się, że to nie on gdzie dokładnie wiadomo że to on zepsuł. Nie przyznaje się do popsucia materiałów/glazury - zawsze to wina fabryki i magazynów (wycięcie otworu w złym miejscu to wina kupującego bo kupił za mało materiału). 6. Jest niesłowny. Nie robi wszystkiego co obiecuje! Nie zna się na nowych technologiach (systemy łączeń instalacyjny składający się z rur polietylenowych na zaciski to niepotrzebny wynalazek i dlaczego oni tego używają?). 7. Robi na ilość a nie na jakość (ogólnie ułożenie płytek nie jest złe tylko te nieszczęsne wykończenia gdzie nie ma listew ukrywających brak precyzji np. progi lub łączenia dylatacyjne). 8. Nie umie ładnie ułożyć mozaiki (o docinaniu wodą nawet nie słyszał). 9. Jest grubiański i chamski w stosunku do klienta. Samochwała, bo przecież on ma 20 letnie doświadczenie. 10. Nadaje się do rozwalania młotem. Do myślenia i sprawdzenia czy coś pasuje już mniej. 3 minuty musiałem tłumaczyć bez miarki że wentylator wejdzie, ale fachowiec oczywiście wie lepiej bo miarka mu pokazuje że nie wejdzie (ale że pomiar robi w złym miejscu to już to nie ma znaczenia). Tak jak wspomniałem wcześniej "Brak myślenia" tylko robienie na hektary powtarzalną robotę. Pozytywy: 1. Kupuje materiały typu: klej, grunt, farba, mocowania, itp. 2. Nie pije w czasie pracy. 3. Przychodzi na czas. 4. Odbiera telefony.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Na wszystkie reklamacje odpowiedź: "Tak ma być", "Tak przewidział konstruktor", "Lepiej się nie dało"
Opinia dodana przez: dnia: 28.10.2015 14:05:46 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją