Opinie o Robert Kander
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Niechlujny, niezorganizowany, bezrefleksyjny, niemiły (proste "dzień dobry" ciężko przechodzi mu przez usta).
Nie dbał o powierzone mu materiały, nie szanował naszego czasu, ani naszych pieniędzy.
Niemalże zerowa komunikacja. Wychodził w trakcie pracy, nie mówiąc gdzie, ani kiedy wróci. Później nie odbierał telefonu i nie odpisywał na SMS-y. Nie wiadomo było, czy zakończył pracę w tym dniu.
Nie robił zgodnie z ustalonym projektem, a to co zrobił (i to jak najmniejszym wysiłkiem), później musiał poprawiać (przez co prace trwały dwa razy dłużej). Nawet się nie dopytywał, czy dobrze zapamiętał, jak ma być zrobione, pomimo że w domu ktoś był albo mógł do nas zadzwonić.
Przychodził bez niezbędnych narzędzi, a pod nieobecność domowników kręcił się po mieszkaniu i sam się obsługiwał, korzystając z naszego sprzętu. Oczywiście nie pytał o pozwolenie i nie informował, co brał. Dopiero po czasie odnajdywaliśmy niektóre swoje rzeczy rozrzucone niedbale pomiędzy pustymi workami itp.
Zakupione na nasz koszt materiały gdzieś wywoził, później zapominał je przywieźć z powrotem i musiał dokupować.
Remontu łazienki o powierzchni 3,5 m kw. nie potrafił zrobić przez miesiąc. Musieliśmy kończyć ją sami. Zostawił nas ze starym, źle przymocowanym sedesem (bez śrub do nowego sedesu), z krzywo przyciętymi i równie krzywo przyklejonymi płytkami, niedbale położonymi fugami (zresztą nawet nie wszędzie położonymi), niedokończonym montażem brodzika, niewyrównanymi ścianami…
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
Robert
dnia:
27.05.2014 14:01:22
|
|
|