Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

mebel-sokol

Zawód: Stolarz 
Adres: Łódzkie, Radomsko
Telefon:
Adres e-mail:
Strona internetowa:
Opis działalności: Słowa kluczowe:

Ocena: 25% pozytywna 1x 3x

Jakość usług: 50% wysoka 1x 1x
Terminowość: 33% bez zastrzeżeń 1x 1x 2x
Ceny usług: 100% niskie 1x 1x
Ilość opinii w serwisie: 4
Ilość odsłon profilu firmy: 1736
Data utworzenia profilu: 19.03.2014 20:41:10
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2014 20:41:10 

Opinie o mebel-sokol

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Do reklamacji zostały oddane krzesła Wiktoria szt.2, jedno oddane w dniu 18.11.2019, drugie 04.01.2020. Reklamacja licząc od pierwszego krzesła trwała pięć miesięcy. .W dniu dzisiejszym tj. 25.03.2020 r. miałem telefon ze sklepu, że krzesła wróciły od producenta i są naprawione. Na miejscu okazało się, że krzesła wyglądają jeszcze gorzej jak je oddałem do reklamacji. Materiał w jednym krześle przybrudzony, widoczne zszywki z przodu, w drugim osadzone źle oparcie, materiał poszarpany w oparciu. Po prostu ręce opadają, oczywiście nie wziąłem krzeseł, które wracają do producenta, czas oczekiwania pewnie znowu kilka miesięcy. Dlatego jako poszkodowany konsument zgłoszę skargę do UOKiK. po złożeniu wniosku liczę na to, że UOKiK podejmie działania. Opiszę też problem na portalach branżowych aby przestrzec ewentualnych konsumentów przed kupnem u tego producenta i praktyką firmy
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: dnia: 01.04.2020 17:14:17 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Do reklamacji zostały oddane krzesła Wiktoria szt.2, jedno oddane w dniu 18.11.2019, drugie 04.01.2020. Reklamacja licząc od pierwszego krzesła trwała pięć miesięcy. .W dniu dzisiejszym tj. 25.03.2020 r. miałem telefon ze sklepu, że krzesła wróciły od producenta i są naprawione. Na miejscu okazało się, że krzesła wyglądają jeszcze gorzej jak je oddałem do reklamacji. Materiał w jednym krześle przybrudzony, widoczne zszywki z przodu, w drugim osadzone źle oparcie, materiał poszarpany w oparciu. Zastanawiam się za co bierze pieniądze kontrola jakości i czy w ogóle jest. Po prostu ręce opadają, oczywiście nie wziąłem krzeseł, które wracają do producenta, czas oczekiwania pewnie znowu kilka miesięcy. Fuszerka na całego. Dlatego jako poszkodowany konsument zgłoszę skargę do UOKiK. po złożeniu wniosku liczę na to, że UOKiK podejmie działania. Opiszę też problem na portalach branżowych aby przestrzec ewentualnych konsumentów przed kupnem u tego producenta i praktyką firmy
Terminowość: Zła
Obsługa reklamacji: bardzo niska jakość mebli po reklamacji
Opinia dodana przez: gryf dnia: 25.03.2020 12:50:41 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Sprzedaja buble. Gwarancja oczywiście, nieuznana. Naroznik DAWOS za 4800 zl na którym nie da się siedzieć normalnie. Nikt nie raczyl nawet przyjechać i sprawdzić. Nie polecam i wszystkim będę odradzala wspolprace
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: bardzo negatywne podejscie do klienta
Opinia dodana przez: Sabina dnia: 09.05.2017 10:43:05 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: polecam te firmę. Sama usługa bardzo w porządku. Choć czytałem dość niepochlebne informacje pracowników na http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,831960
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: lokos dnia: 19.03.2014 20:42:27 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją