Opinie o mebel-sokol
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Do reklamacji zostały oddane krzesła Wiktoria szt.2, jedno oddane w dniu 18.11.2019, drugie 04.01.2020. Reklamacja licząc od pierwszego krzesła trwała pięć miesięcy. .W dniu dzisiejszym tj. 25.03.2020 r. miałem telefon ze sklepu, że krzesła wróciły od producenta i są naprawione. Na miejscu okazało się, że krzesła wyglądają jeszcze gorzej jak je oddałem do reklamacji. Materiał w jednym krześle przybrudzony, widoczne zszywki z przodu, w drugim osadzone źle oparcie, materiał poszarpany w oparciu. Po prostu ręce opadają, oczywiście nie wziąłem krzeseł, które wracają do producenta, czas oczekiwania pewnie znowu kilka miesięcy. Dlatego jako poszkodowany konsument zgłoszę skargę do UOKiK. po złożeniu wniosku liczę na to, że UOKiK podejmie działania. Opiszę też problem na portalach branżowych aby przestrzec ewentualnych konsumentów przed kupnem u tego producenta i praktyką firmy
Terminowość:
Zła
Opinia dodana przez:
dnia:
01.04.2020 17:14:17
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Do reklamacji zostały oddane krzesła Wiktoria szt.2, jedno oddane w dniu 18.11.2019, drugie 04.01.2020. Reklamacja licząc od pierwszego krzesła trwała pięć miesięcy. .W dniu dzisiejszym tj. 25.03.2020 r. miałem telefon ze sklepu, że krzesła wróciły od producenta i są naprawione. Na miejscu okazało się, że krzesła wyglądają jeszcze gorzej jak je oddałem do reklamacji. Materiał w jednym krześle przybrudzony, widoczne zszywki z przodu, w drugim osadzone źle oparcie, materiał poszarpany w oparciu. Zastanawiam się za co bierze pieniądze kontrola jakości i czy w ogóle jest. Po prostu ręce opadają, oczywiście nie wziąłem krzeseł, które wracają do producenta, czas oczekiwania pewnie znowu kilka miesięcy. Fuszerka na całego. Dlatego jako poszkodowany konsument zgłoszę skargę do UOKiK. po złożeniu wniosku liczę na to, że UOKiK podejmie działania. Opiszę też problem na portalach branżowych aby przestrzec ewentualnych konsumentów przed kupnem u tego producenta i praktyką firmy
Terminowość:
Zła
Obsługa reklamacji:
bardzo niska jakość mebli po reklamacji
Opinia dodana przez:
gryf
dnia:
25.03.2020 12:50:41
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Sprzedaja buble. Gwarancja oczywiście, nieuznana.
Naroznik DAWOS za 4800 zl na którym nie da się siedzieć normalnie. Nikt nie raczyl nawet przyjechać i sprawdzić.
Nie polecam i wszystkim będę odradzala wspolprace
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Niewielkie opóźnienia
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
bardzo negatywne podejscie do klienta
Opinia dodana przez:
Sabina
dnia:
09.05.2017 10:43:05
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
polecam te firmę. Sama usługa bardzo w porządku. Choć czytałem dość niepochlebne informacje pracowników na http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,831960
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Niskie
Opinia dodana przez:
lokos
dnia:
19.03.2014 20:42:27
|