Opinie o Blachbud-Ś Józef Śliwka
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Prace wykonane fachowo i rzetelnie.Pracownicy zorganizowani i punktualni.
Odpowiednio dobrane materiały i przystepna cena za wykonaną uslugę.
Dziekuję panu Jòzefowi i oczywiście pracownikom
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
dnia:
15.05.2023 08:06:01
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Niedroga Firma Miła atmosfera między pracownikami solidne wykończenie pracy polecamy tom firmę szypki i dobre wykończenia .z chumorem
Opinia dodana przez:
mk
dnia:
07.02.2018 15:27:02
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Mam zrobiony dach przez ich firmę zapraszam do Zórawiny ul,wrocławska 10 to co zrobili z tej rudery to tylko brać przykład z ceną zawsze idzie się dogadać uważam że dobrze wydałem pieniądze
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
Do 7 dni
Opinia dodana przez:
dnia:
18.04.2017 20:20:01
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Po zakończeniu prac dach i rynny przeciekają a z kominów po roku odpada tynk.Firma stosuje najtańsze materiały i wysokie ceny.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
nie reaguje na wezwania do naprawy gwarancyjnej
Opinia dodana przez:
Wiktor
dnia:
10.04.2017 10:29:40
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Firma solidna wykonali mi wymianę rynien pozytywnie i niedrogo chłopcy sprytni po drabinach,naprawdę jestem zadowolony z usługi
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Niskie
Obsługa reklamacji:
W ciągu 3 dni
Opinia dodana przez:
Waldemar
dnia:
15.04.2016 22:47:42
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Dołączam do krytycznej oceny tej firmy ponieważ po naprawie woda z topniejącego śniegu spływa pod dachówki na konstrukcję dachu,nieszczelności na połączeniach rynien,nie wymienione pęknięte dachówki,nieszczelności wokół okien dachowych.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Brak reakcji na wezwania do naprawy gwarancyjnej
Opinia dodana przez:
dnia:
10.03.2015 10:02:40
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Po 4 miesiącach od wezwania pojawił się pracownik p.Śliwki aby dokonać naprawy gwarancyjnej.Gdy skończyły się materiały zapowiedział że przyjdzie jak szef dostarczy zaprawę i dachówki aby dokończyć naprawę.Minął już ponad miesiąc a poza stertą gruzu i przeciekami nie widać ani materiałów ani pracownika.Znalazłem natomiast zwiniętą folię i worki foliowe wciśnięte między dachówki aby ukryć większe szczeliny..Wszystko to jest udokumentowane zdjęciami i filmami.Dałem się nabrać na 5 letnią gwarancję i zapewnienie p.Śliwki że dla niego" słowo jest ważniejsze niż papier".Drugi mój błąd to płacenie poza zaliczką za bieżące zakupy materiałów zamiast po zakończeniu i sprawdzeniu jakości prac.Uwierzyłem też zapewnieniom że każda zgłoszona usterka będzie niezwłocznie naprawiona.
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Zła
Opinia dodana przez:
wojar
dnia:
19.12.2014 10:02:25
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Wbrew temu co jest napisane mam odmienne zdanie.dostałem tel.z polecenia i nie żałuje firma sprytna prace skończyli przed terminem ceny mają właściwie znormalizowane bo po zliczeniu kosztów przez innych wykonawców cena różniła się 15%+/- trzeba też dodać że posprzątane po budowie jest na poziomie tak i w trakcie prac nie było syfu.Na koniec mam nowy dach i 5 letnią gwarancję.Nie mam problemu z corocznym czyszczeniem rynien bo albo zadzwonię to są,lub sami podjeżdżają.
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
Pozytywna
Opinia dodana przez:
Marek Kubat
dnia:
03.11.2014 21:02:50
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Dachówki ceramiczne klejone są pianką poliuretanową,woda spływa po konstrukcji drewnianej na mur,szpary między dachówkami,nieuzupełnione brakujące dachówki, rdzewiejące po 3 miesiącach uchwyty rynnowe,pękająca zaprawa mocująca gąsiory.To udało się zobaczyć z pozycji strychu przez laika a co zobaczy rzeczoznawca to się dopiero okaże.Przed naprawą wykonawca obieca wszystko co naiwny klient jak ja przyjmuję za dobrą monetę.Wszystkie uprzejmości kończą się po zapłacie.Ponieważ wykonawca od 3 miesięcy nie reaguję na wezwania do naprawy gwarancyjnej sprawa zostanie oddana do oceny sądu.On chyba nie zdaje sobie sprawy że przy tak ewidentnej niesolidności i niefachowości przegra sprawę i będzie musiał ponieść koszty nie tylko sądowe ale też naprawy szkód jakie wyrządził swoją pseudo naprawą.Dach przecieka bardziej niż przed "naprawą"
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
Nie odpowiada na wezwania do naprawy.
Opinia dodana przez:
wojar2@gazeta.pl
dnia:
05.10.2014 09:09:01
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Po naprawie dach dalej przecieka ,wykonawca unika naprawy gwarancyjnej nie odbiera telefonu , wcześniej nie wykonał kilku elementów naprawy zawartej w umowie nie odpowiada na ponaglenia pisemne
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
odmawia naprawy gwarancyjnej
Opinia dodana przez:
dnia:
02.10.2014 11:45:13
|