Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

EKOMEBLE SŁAWOMIR ZAREMBA

Zawód: meble kuchenne  
Adres: Mazowieckie, 05-510 Lesznowola Słoneczna 129
Telefon: 22 465-99-83
Adres e-mail: biuro(małpa)ekomeble.eu
Strona internetowa: http://www.ekomeble.eu/
Opis działalności: Sprzedaż mebli Słowa kluczowe: meble kuchenne,salonowe

Ocena: 37% pozytywna 28x 47x

Jakość usług: 41% wysoka 28x 4x 39x
Terminowość: 50% bez zastrzeżeń 32x 5x 32x
Ceny usług: 60% niskie 24x 28x 16x
Ilość opinii w serwisie: 75
Ilość odsłon profilu firmy: 8757
Data utworzenia profilu: 2013-04-05 16:54:08
Data ostatniej aktualizacji: 2013-04-05 16:54:08 

Opinie o EKOMEBLE SŁAWOMIR ZAREMBA

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam wszystkich przyszłych klientów zamierzających zrobić zakupy w tej firmie . Potwierdzam opinie negatywne . Opiszę sytułacje w paru słowach mieszkam prawie 600 km od Warszawy zapytałem Panią na infolini czy jak podjadę sam po narożnik ktoś mi to załaduje na auto Pani stwierdziła że są tam pracownicy i sami ładują meble klientowi ok więc pojechałem po odbiór w drodze 6 godzin jestem w magazynie panowie kazali mi czekać ok po 30 min moja kolej pojechałem pod rampe wszyscy zniknęli ok ładuje sam jeden magazynier chyba pokazał mi meble i pomógł mi przesunąć najcięższy element, zamykam auto zły i zmęczony i tu uwaga słyszę jakieś głupie komentarze na mój temat po czym głośniej mówi jeden chyba kierownik za za pomoc w załadunku należało by się zapłacić człowiekowi ok uznałem że dam temu człowiekowi parę zł dokładnie 20 zł . Pracownicy magazynu bardzo nie mili głupie komentarze za plecami zero pomocy dziękuję i na pewno już nigdy nie skorzystam z tej firmy
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2018-11-21 19:27:54 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Firma jest nie kompetentna, są mili dopóki chcą coś sprzedać. Zamówiłem u nich stół i komplet krzeseł. CO istotne od dwóch innych producentów. Stół przyszłe cały poobijany, a dołączone do śruby montażowe nie pasowały - były zupełnie od innego stołu. Kwestia stołu ostała załatwiona po dwóch miesiącach. Całe szczęście pozytywnie, firma Paged stanęła na wysokości zadania choć termin załatwienia sprawy pozostawiał wiele do życzenia. Gorzej ma się sytuacja z krzesłami Klose. Krzesla za prawie 1500zł za szt przyszły brudne. Brudne to mało powiedziane. Nie wiem jak bezczelnym trzeba być, żeby w ogóle takie coś wydać klientowi. O domyciu nie ma mowy, plamy są zbyt głębokie. Mój błąd polegał na tym, że zapłaciłem za nie wcześniej, więc jedyne co mi pozostało to reklamacja. Jedno z krzeseł było poobijane tak jak stół, a inne skrzypi jakby miało 100 lat. Mijają dwa miesiące od złożenia reklamacji i nic. Nie mogę się niczego dowiedzieć ani od fimry eko meble ani bezpośrednio w Klose. Sprawę kieruję na drogę sądową. Przestrzegam. Wspólnym mianownikiem dla obu zamówień jest firma ekomeble. Wniosek raczej się sam nasuwa kto i jak traktuje meble.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: katastrofalna
Opinia dodana przez: dnia: 2018-10-04 10:03:05 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wpłaciłem pieniądze jako przedpłata na meble. Po wpłacie okazało sie że zamówienie jest 30 procent droższe niż mi przedstawiono. Mało tego od trzech dni nie mogą się określić kiedy zwrócą moja wpłatę.Na infolinii nie wiedzą co się z tym dzieje.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: qm. dnia: 2018-03-15 11:43:29 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Firma nie solidna, umawiałam się na transport materaca mieli przyjechać na 9,30 a przyjechali po 11, i czekałam z dzieckiem i się męczyłam oczywiście,żeby nie było nawet nie zadzwonili i nie powiedzieli,że później będą. Z ceny ekspozycyjnej też nie chcieli zejść, obsługa klienta tragiczna.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: sylwia dnia: 2017-12-18 12:49:46 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja też jestem zadowolony z obsługi w tym sklepie, a także z zakupionych mebli. Polecam wszystkim sprawdzić ich ofertę, jeśli szukacie solidnych mebli w atrakcyjnych cenach.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Lanek dnia: 2017-10-24 14:54:34 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Dobre meble w przyzwoitej cenie. Z obsługi także jestem zadowolony. Naprawdę polecam wszystkim to miejsce.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Piotr dnia: 2017-09-29 17:57:57 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony wizytą oraz zakupami w tym sklepie. Obsługa naprawdę miła oraz pomocna, a wybór mebli ogromny. Uważam, że ten sklep meblowy jest naprawdę godny polecenia.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Patryk dnia: 2017-09-29 14:34:14 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Mam 3 MEBLE z firmy EKOMEBLE, kupiłem w bardzo dobrej cenie, termin podano w zamówieniu 9 tygodni, zrealizowano w 5 tygodni, jestem bardzo zadowolona, polecam salon EKOMEBLE LESZNOWOLA - ANIA
Jakość usług: Wysoka
Opinia dodana przez: ANIA dnia: 2017-07-27 10:29:36 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Żałuje że wcześniej nie przeczytałem opinii na temat tego sklepu. Nigdy więcej żadnych zakupów. UWAGA omijajcie ten sklep z daleka. Do podpisania umowy OK później tragedia. Miało być 8 tygodni było 9 , miał być ich transport a nie było. Stół pomylone kolory. Nic nie można się dowiedzieć
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Sławomir dnia: 2017-07-24 23:46:57 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam miałam przyjemność odwiedzić salon meblowy w Lesznowoli. Salon dosyć duży, ale obsługa to szok, natarczywa chodząca dwójkami, ale mało profesjonalna zostałam skierowana do salonu przez fabrykę mebli Klose aby zobaczyć kolekcję. Okazuję się że obsługa sama nie wie co ma na ekspozycji jest zestresowana recytuję wiersze i jest bardzo nachalna. Miałam też okazję posłuchać wykładu chyba właściciela, jestem zszokowana jego zachowaniem i pieniactwem, oraz traktowaniem pracowników, Nie dziwne że pracownicy dostają małpiego rozumu przy obsłudze klienta. Rezultat taki, że jechałam 25 km aby zobaczyć meble a w rezultacie nikt mnie nie odsłużył trudno,zyskała firma Kler.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: beznadziejna
Opinia dodana przez: Ela dnia: 2017-05-31 15:15:52 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: witam, niestety muszę dołączyć do niezadowolonych acz zdziwionych klientów, że w czasach tak wielkiej konkurencjiu, firmy które tak traktują klientów jeszcze są na rynku. Myślę, że jak ja tak i pozosytali za mało czytają opinii na temat firm z którymi zamierzają nawiązać współpracę. W moim przypadku potwierdza się wszystko co wystepuje w dotychczasowych negatywach, niestety obsługa popsrzedażowa niestety nie istnieje, umowa jest tak skonstruowana, że klient i tak i tak musi reszte kasy wpłacić, nie ważne czy towar dojdzie na czas czy nie, niestety wszelkie pytania odnośnie zamówienia konczą się standrdowym oddzwonimy po czym jak w pozostałych opiniach oczywiście nikt nie oddzwania, kara za niedotrzymanie terminu to smieszne 0,01% wieć mają nas w nosie i tak też jest, dla ludzi szukających profesjonalnego podejscia i obsługi od początku do konca zdecydowanie odradzam.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: brak jakiejkolwiek obsługi, chyba że za takową uznamy słowa oddzwonimy
Opinia dodana przez: roman dnia: 2017-05-03 12:40:57 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Bardzo dobra i kompetentna obsługa/doradztwo. Przynajmniej mam na myśli handlowca Pana Daniela, który przez bite trzy miesiące poświęcał mi czas, sprawdzał ceny, wyceniał zamówienia i starał się tak bardzo, że między innymi z tego powodu zdecydowałam się na Ekomeble w Lesznowoli. Pan Daniel ma szeroką wiedzę na temat polskich (choć nie tylko) mebli, nie wciska na siłę, jest obiektywny i profesjonalny w mojej ocenie. Kupiłam meble Taranko i zestaw wypoczynkowy Nordic Line. Jestem bardzo zadowolona również z negocjacji cenowych :). Z czystym sumieniem polecam.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Donata dnia: 2017-03-08 11:57:50 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Opinia dotyczy jednego z salonów firmy , mieszczącego się w Warszawie przy ul. Radzymińskiej 187 . Zakup sofy z dwoma fotelami i taboretem miał miejsce pod koniec ubiegłego roku . Obsługa przedsprzedażna bez zarzutu (nawet bardziej szczegółowe pytania) , bez presji na dokonanie zakupu . Trochę marudziliśmy z mężem , ponieważ nie było możliwości zamówienia tkaniny obiciowej która podobała się nam i była w katalogu , ale była już trwale niedostępna . Termin realizacji zamówienia zgodny z wcześniejszymi deklaracjami obsługi sklepu . Specjalne podziękowania należą się dwóm miłym panom ze współpracującej z salonem firmy transportowej . Mimo , że meble były spore gabarytowo , panowie zmieścili się przenosząc je bez uszkodzenia przez otwory drzwiowe w blokowisku z lat 70 . Było sporo ekwilibrystyki , ale się udało . Polecam w/w salon i firmę transportową - jak najbardziej :-))
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Grażyna66 dnia: 2017-01-31 20:31:06 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami na temat salonów. Pozytywne chyna sobie sami pisza,bo są tak sztucze, że uwierz w nie chyna tylko osoba, która niegdy nie miała styczności z tą firma Szczerze odradzam PS nie po dawajcie im swoim nr telefonu bo później cały cas prześladuja telefonami...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2016-12-08 20:50:08 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jeśli chodzi o Panią Sławkę to potwierdzam w 100%, najpierw obiecała nam ogromne rabaty a jak przyszło co do czego to standardowo- bez VAT. Nawiasem mówiąc kiedy nie zajdziecie do tego salonu to mają bez Vat. Mniejsza o to. Mebli nie otrzymałam w pore, ba! spóźnili się o 2 tygodnie! Kontaktu posprzedażowego nie ma- odsyłają od jednej niekompetentnej osoby do drugiej i nikt nic nie wie. Najważniejsze jest żeby sprzedać, jak już zamówienie jest wystawione a zaliczka wpłacona przestają się Tobą interesować. Obsługe tego sklepu oceniam bardzo źle.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Marzena dnia: 2016-11-24 22:04:23 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Szybko, fachowo a przede wszystkim całość realizacji mebli na wysokim poziomie i z tego jestem najbardziej zadowolony, firma bardzo terminowa i rzetelna.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Jacek dnia: 2016-11-23 15:34:02 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Fachowa robota oraz miła, bezproblemowa transakcja, zakupy mebli w tym sklepie to czysta przyjemność i wysoka jakość, wszystko tak jak na zdjęciach, jestem bardzo zadowolony.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Patryk dnia: 2016-11-04 13:03:19 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Szybko,sprawnie, przyjemnie i fachowo. Tak powinny wyglądać zakupy w każdym sklepie, do tego bardzo miła obsługa i bezpieczny transport mebli.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Sebastian dnia: 2016-10-11 12:33:11 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Obsługa zarozumiała Szczególnie P. Justyna i P Natalia (" klienci gotowi pomyśleć,że my tu jesteśmy dla nich...") Brak profesjonalizmu w każdym calu. Nie wiedzą jak i co sprzedają i jak pomóc klientowi. Są uprzejmi do momentu wpłacenia pieniędzy Później radź sobie kliencie sam. Szczerze odradzam.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Marcin dnia: 2016-09-20 16:21:28 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zakupy w miłej i sympatycznej atmosferze, meble bezpiecznie dotarły do mnie na czas, wszystko odbyło się zgodnie z umową. Polecam!
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Urszula dnia: 2016-09-07 13:47:43 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Transakcja jak najbardziej pomyślna,do tego kompetentna i miła obsługa,jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupów w Ekomeble oraz z jakości mebli:)
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: dnia: 2016-07-22 12:40:17 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Meble najwyższej jakości, przekonałem sie kilka razy że nie u każdego sprzedawcy z tym jest tak dobrze a tutaj można śmiało polecać,bo jakość jak i ich wygląd jest naprawdę bardzo dobry. . Transport bardzo solidny, nic nie mogło sie uszkodzić.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Grześ dnia: 2016-07-14 12:56:41 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zdecydowanie nie polecam! Na szczescie udało mi sie uniknąć zakupu w tym sklepie, ale samo prowadzenie negocjacji było na żenujacym poziomie. Sklep odwlekał w czasie jak tylko mogl wysłanie szczegółowej oferty na emaila z wyróżnieniem cen, Pan czesto do mnie dzwonił, chciał się spotkać w celu to podpisania umowy i od razu wpłacenia zaliczki. Obiecywali gruszki na wierzbie. Jak tylko się nie zgodziłam na podpisanie umowy na pierwszym spotkaniu to Pan z Ursynowa przestał dzwonić. Nie polecam, niekompetenta obsługa, brak profesjonalizmu...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Ka dnia: 2016-07-06 23:22:48 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Szybko,sprawnie i rzeczowa. Sklep w pełni profesjonalny z ciekawymi meblami,wysyłka także bezproblemowa i bezpieczna. Polecam Ekomeble.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: dnia: 2016-07-04 14:09:04 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Przyłączam się do negatywnych opinii o sklepie. Dziś mija 12 tydzień od dnia złożenia zamówienia którego realizacja miała nastąpić pomiędzy 6 - 8 tygodniem. Dziś żałuję jedynie że nie sprawdziłam opinii nt sklepu wcześniej.
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: Magda dnia: 2016-05-30 14:52:54 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wystawiam pozytywną opinię ponieważ firma zgodnie z moimi oczekiwaniami zrealizowała zamówienie.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: nie korzystałem
Opinia dodana przez: Marek dnia: 2016-05-16 11:11:43 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Porządna firma - kupiłam meble Klose - doradzili, odpowedzieli na milion pytań i wątpliowści, dowieźli i wnieśli w stanie idealnym (ekipa nic nie zniszczyła, wszystko sama zabezpieczyła). Jestem zachwycona. Będę kupować sypialnie Klose, w Ekomeble.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: nie dotyczy
Opinia dodana przez: Anna dnia: 2016-04-29 14:20:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Uważajcie na Panią Sławkę, obiecuje cuda, dostawę mebli po 4 tygodniach od czasu złożenia zamówienia, finalnie meble były po 8 tygodniach. ŻENADA Kontakt posprzedażowy praktycznie nieosiągalny.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Ewa dnia: 2016-04-21 20:21:39 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jeśli mają opóźnienie i widzą, że dzwonisz to nie odbierają telefonu. Jeśli już uda Ci się dodzwonić i będą mieli oddzwonić, to nie licz na to. Posprzedażowa obsługa klienta - do bani. Jeśli chcecie oszczędzić sobie nerwów to lepiej omijać szerokim łukiem.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Łukasz dnia: 2016-04-14 12:03:28 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Szczerze polecam! Jak zawsze super obsługa, pełna informacja oraz pomoc, świetny kontakt ze strony sklepu. Oczywiście jakość wykonania mebli również na wysokim poziomie.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Mirek dnia: 2016-04-13 14:17:06 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Obsługa faktycznie trzyma poziom i jakość wykonania poszczególnych mebli jest wysoka,ja osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń,duży pozytyw.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Dariusz dnia: 2016-02-10 12:41:15 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Fachowo,rzetelnie i solidnie,robią zakupy w Ekomeble byłem zadowolony i spotkałem się z profesjonalizmem ze strony obsługi,mogę wszystkim serdecznie polecić.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: marek dnia: 2016-01-20 15:00:06 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Oferta wysyłki mebli na obszarze całej Polski nie działa.Brak informacji na temat kosztów wysyłki, brak odpowiedzi przez kontakt telefoniczny a na maile nikt nie odpisuje pomimo wykonaniu kilku telefonów do firmy z prośbą o odpowiedz.W rezultacie towar który mnie interesował znikł z oferty.
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: ewelina dnia: 2016-01-13 09:49:28 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zdecydowany plus przede wszystkim za szeroki wybór asortymentu i sensowne doradztwo.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Mirek dnia: 2016-01-11 14:45:04 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zamówiłam ostatnio meble w salonie na ul.Radzymińskiej u Pani Weroniki obsługa była przemiła. Pani udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Poprosiłam również o sprawdzenie dostępności mebli u producenta na magazynie zostawiłam numer telefonu na drugi dzień uzyskałam tą informacje. Nie wiem jak w innych salonach ale z obsługi w tym jestem 100% zadowolona.Zamówienie zostało zrealizowane nawet szybciej niż oczekiwałam beż żadnych utrudnień. Polecam.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: A. dnia: 2015-10-29 23:00:51 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Czarodzieje ! , Nie dotrzymany termin zamówienia , po przekroczonym terminie dostaję informację że moje meble już są i mogę dopłacić resztę pieniędzy .Tak właśnie robię , po 2 dniach dzwoni Pani z informacją że meble mają ale magazyn będzie nieczynny i odbiór możliwy najwcześniej za 8 dni .Komentarz zbędny :( .
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: Rafał dnia: 2015-10-06 16:16:34 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: SAMA REKLAMA TO PRAWDZIWA REKLAMA " MY CIĘ URZĄDZIMY " WŁAŚNIE POTRAFIĄ URZĄDZIĆ SAME OPINIE MÓWIĄ ZA SIEBIE COKOLWIEK REKLAMUJESZ TO JEST UFO UCIEKAJĄ OD ODPOWIEDZIALNOŚCI I JAKIEJKOLWIEK POMOCY PO PROSTU OBRZYDLIWE POTRAFIĄ BRAĆ PIENIĄDZE ZA SPRZEDAŻ MEBLI ZA ZŁOŻENIE MEBLI JESZCZE BYLE JAK ZŁOŻONE, A JUŻ WIĘCEJ NIE MA POMOCY W ŻADNEJ REKLAMACJI ..PRAWDĘ LUDZIE PISZĄ NIE KUPOWAĆ W TYCH SALONACH MEBLOWYCH ZŁY i OKROPNY WYBÓR W ZAKUPACH .
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: obrzydliwie ochydna
Opinia dodana przez: ryszard dnia: 2015-09-18 10:08:19 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: POLECAM FIRMĘ EKOMEBLE. Jestem bardzo zadowolona z obsługi w sklepie przy ul.Bartoka, bardzo miła starsza pani w okularach fantastycznie opowiada o meblach, kupiłam meble z Bydgoszczy, kierowca bardzo młodziutki dotarczył meble. Jestem bardzo zadowolona.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: brak
Opinia dodana przez: zadowolona dnia: 2015-07-26 20:48:03 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wszystko przemawia na plus,raz miła i fachowa obsługa a dwa sama jakość wykonania mebli i czas realizacji zamówienia,wiec polecam:)
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: dnia: 2015-07-22 11:58:16 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Odradzam sklepy Ekomeble!!! Trzymajcie się od nich daleko!!! Otrzymany towar niezgodny z zamówieniem, wprowadzanie w błąd klienta, Odradzam! Obsługa okropna, wciska się klientom wszystko aby tylko doszło do zamówienia. Zostałem okłamany i oszukany!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Fatalna, niekompetentna, beznadziejna.
Opinia dodana przez: Robert dnia: 2015-06-24 09:06:56 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Pojechaliśmy do Lesznowoli bo skusiły nas niskie ceny. I to prawda - dokonaliśmy jednego zakupy, wyjątkowo nas zadziwiło, że wysyłają informację o tym, że meble są do odbioru w magazynie i nie można jechać aby je odebrać i zapłacić gotówką, tylko trzeba wysłać przelew i czekać 3 dni na telefon, że już nareszcie można odebrać meble. Ale, że ceny niskie to zaryzykowaliśmy jeszcze raz. Mimo, iż decyzję podjęliśmy w 10 min Pani przez 40 min pisała fakturę i ciągle robiła błędy. nie potrafiła wyjaśnić dziwnego przyznawania rabatów. W salonie dyszno, bez klimy i przewiewu, ból głowy gwarantowany. W zeszłym tygodniu znowu sms, że meble są. Ok, wpłacam pozostała kwotę i czekam na telefon. Za 3 dni telefon, umówiona dostawa. Niestety 10 min później okazało się, że tego dnia jednak męża nie będzie w domu i nie byłoby komu odebrać mebli. Dzwonię, przepraszam, proszę o umówienie na kolejny dzień, bo wtedy na 100% będziemy. Pani mówi, że ktoś do Pani zadzwoni później. Później czyli następnego dnia. I dzwoni kobieta, ja nie odbieram bo jestem w pracy. Oddzwaniam po 10 min a ta mówi, że już wszystko mają zapakowane i dostawa będzie w następnym tygodniu bo teraz to Boże ciało jest. A prosiłam, przełóż babo dostawę na kolejny dzień to nie. Teraz może zadzwonią w poniedziałek - tylko koniecznie trzeba od razu odebrać. Poza tym opryskliwość Pani i zarzucanie, no jak mogłam nie odebrać telefonu sprawiają, że mimo cen - to już nasze ostatnie zakupy tam.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Onaja dnia: 2015-06-03 13:11:37 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Odradzam! Obsługa okropna, starsza przemądrzała Pani wciskająca klientom wszystko aby tylko doszło do zamówienia. Atmosfera w salonie nieprzyjemna, byłem świadkiem wydzierania się szefa na widać nowych przestraszonych pracowników. Ceny wysokie mimo "dużego" niekończącego się rabatu bez vat. Jeśli chodzi o wycenę PORAŻKA mejlowo nie można uzyskać żadnej informacji, sprzedawcy na siłę próbują wyciągnąć numer do klienta żeby później notorycznie dzwonić i zapraszać do salonu. ODRADZAM TA FIRMA TO PORAŻKA!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2015-05-27 15:14:03 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Dwukrotnie byłem klientem tego sklepu. Odnośnie obsługi: Pani Sława - sprzedawca pierwsza klasa. Niestety obsługa na Lesznowoli to już porażka i nie jest to moje tylko spostrzeżenie. Podczas odbioru kilku klientów też to potwierdziło. I jest tu zarzut do jednego pana z salonu Lesznowola, który jest po prostu gburem. Odnośnie odbioru - to jest porażka. Godziny i termin tragiczne: wt,sr,czw 11-17. Obsługa niegrzeczna i nieuprzejma. Dla przykładu: na pytanie czy jakbym nie zmieścił wszystkich paczek to czy mogę jutro odebrać jutro. Pan z obsługi stwierdził, że to go nie obchodzi on ma już stan „0”. Do tego ostentacyjne zamykanie drzwi magazynu. Przepraszam, ale ludzie w tym sklepie wydają po kilka, kilkanaście tysięcy PLN!!!!. Jak w jakimś SAM za PRLu.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: Brak
Opinia dodana przez: Andrzej J. dnia: 2015-05-27 08:07:12 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Krajnie niekompetentna obsługa. Trzykrotnie musiałem odwiedzić sklep z powodu nieprawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej. Musiałem odebrać fakturę osobiście. Personel nie mógł wysłać jej pocztą lub elektronicznie. Pomimo 10 tygodni na zrealizowanie zamówienia ... nie dotrzymano terminu. Krócej trwałoby sprowadzenie mebla z Chin. Nikt absolutnie nie pofatygował się żeby uprzedzić o powstałym opóźnieniu.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: Brak jakiejkolwiek obsługi, spławianie klienta
Opinia dodana przez: Grzegorz Witer dnia: 2015-05-08 18:03:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Byłem w lesznowoli i ten sklep to porażka. Chęć nawiązania jakichkolwiek relacji spełza na niczym, wszyscy chodzą jakby Cie nie widzieli, poproszeni o pomoc - robią łaske że odpowiedzą na pytania i do tego informacje nie są prawdziwe !!! Sprzedawcy wprowadzają w błąd, Jest tam w ogóle jakiś kierownik? Kto tym zarządza? Jeden wielki śmietnik. Przestrzegam !!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Grzegorz dnia: 2015-04-17 17:01:22 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ta firma to coś okropnego. Nikt nic nie wie, niczego nie można się dowiedzieć. Przestrzegam przed zakupami w tej firmie. NIGDY TAM NIC NIE KUPUJCIE
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Aga dnia: 2015-03-10 13:04:36 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Byłam niedawno w salonie w lesznowoli i jestem bardzo zadowolona, Pani bardzo kompetentna, i widać że bardzo cenią klienta. Pani na wszystkie pytania umiała odpowiedzieć, idealnie doradziła mi elementy. Nie rozumiem tych uwag i jestem nie miło zszokowana. Jak przyszło co do zamówienia Pani wszystko dokładnie wyjaśniła - gdzie rabat, gdzie transport, wszystko przebiegło bardzo sprawnie. Podała mi nawet do siebie numer w razie jakichś pytań !!!!!!! Polecam zakupy w tym salonie zwłaszcza że maja teraz świetna promocje i ceny są zadziwiająco niskie. Jeśli chodzi o płatność gotówką - bardzo blisko mają bankomat i nie ma problemu z wypłatą. Rozumiem też ze nie można kartą ze względów na takie rabaty. Serdecznie polecam. Nie sugerujcie się negatywnymi opiniami ! Zachęcam do zakupu w tym salonie. Pozdrawiam
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: BRAK
Opinia dodana przez: dnia: 2015-02-23 21:16:23 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam do czynienia. Ciągle zmieniająca się kadra. Brana chyba z ulicy bez żadnego szkolenia.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2015-02-17 10:57:12 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Chora firma. Nie ma możliwości dogadania się w sprawach transportu czy wniesienia, nie mówiąc o montażu. Ciągłe kręcenie ekspedientek o braku możliwości skontaktowania się z szefostwem. A mówiąc o szefie, współczuje pracownikom. Takiego mobbingu w żadnej firmie nie widziałem. W mojej obecność szef ośmieszał pracownice, wytykając same wady. Nie polecam nikomu jeśli chcecie wiązać się z rzetelnymi firmami.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Żart.
Opinia dodana przez: Grzegorz dnia: 2015-02-13 15:16:29 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Fatalna obsługa klienta
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2015-02-12 12:32:53 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: UWAGA!!! To jest kpina co oni wyprawiają z klientami. Jeżeli możecie to omijajcie te salony. Termin realizacji umowy wyznaczony na 8-10 tygodni nie został dotrzymany. Minął już 12 tydzień i nic. Gdyby nie moje telefony to nikt by się nawet nie odezwał chociaż to ich obowiązek wynikający z umowy. Miałem już wyznaczane trzy kolejne terminy a przy każdym telefonie okazuje się że termin ostateczny się oddala. Ekomeble obwiniają producenta za opóźnienie w realizacji zamówienia tłumacząc sytuację faktem że są to meble z nowej kolekcji i producent się nie wyrabia czasowo. Przy tak długim terminie realizacji to raczej jakiś żart a zresztą co mnie to interesuje. Ja mam umowę z Ekomeble które składa zmówienie u producenta. A może powinienem im współczuć że mają tyle zamówień i niewystarczające zdolności produkcyjne. Umowa przewiduje karę za opóźnienie w wysokości 0,01% wartości umowy. W ten sposób zabezpieczają się przed możliwością roszczenia przez klienta odszkodowania na mocy odsetek ustawowych. Jeżeli możecie to przed podpisaniem żądajcie zmiany lub usunięcia zapisów o odszkodowaniu z tytułu opóźnienia lub po prostu nie zamawiajcie (no chyba że macie dużo czasu). Aż się boję co będzie jeżeli będę musiał reklamować. Chyba kolejne 3 miesiące czekania. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia nic z tą firmą i jej pracownikami. Nie ma sensu dla oszczędzenia 200-300zł męczyć się z tak nierzetelnym sprzedawcą. Mam zamiar moja sprawę skierować do UOKiK (szczególnie zapisy umowy które stosują) oraz jeżeli sprawa nie wyprostuje się w najbliższym czasie wystąpić o zadośćuczynienie (jeżeli będzie trzeba to także na drodze sądowej).
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Brak
Opinia dodana przez: Radek G dnia: 2014-12-07 19:26:39 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zakupiłem meble przez ten salon. Okazuje się że dział reklamacji zupełnie nie jest nastawiony na pomoc i rozwiązanie problemów. Na moje zgłoszenie dostałem odpowiedź z której wynika, że to mój problem. Później - totalny brak kontaktu.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Opinia dodana przez: dnia: 2014-12-04 21:21:41 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Powinnam przeczytać te opinie te opinie przed dokonaniem zakupu.!!! Personel oszukuje klientów - pan sprzedawca ręczyl głowa termin realizacji na 6-8 tygodni. W systemie
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2014-11-28 11:30:28 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Panstwa. Salon w Lesznowoli odwiedzilam wielokrotnie, juz podczas pierwszej wizyty uzyskalam profesjonalna obsluge od Pani Zanety -kierownika salonu. Mimo wielu obowiazkow ( kazdy pracownik salonu od sprzedawcow po Panow ulepszajacych wystroj salonu mieli wiele pytan, jak rowniez ilosc wplywajacych telefonow na komorke Pani Zanety), nie zbily z tropu Pani kierownik. Po kilku cennych wskazowkach razem z mezem mielismy czas na spokojne zwiedzenie salonu, po czym zgodnie z u owa zglosilismy sie do Pani Zanety w celu zadania kilku pytan. Nie zdecydowalismy sie na zakup, wiec otrzymalismy bezposredni kontak do Pani Zanety aby umowic sie na spotkanie ( bardzo powazne traktowanie klienta ). Umowilismy sie na spotkanie, dzieki czemu Pani Zaneta miala dla nas wolny czas. Swietnie doradzila nam kolor skory pytajac o wykonczenie domu. Cala papierologia byla blyskawiczna. Dawno juz nie spotkalismy tak dobranej osobowosci oraz charakteru do stanowsika pracy. Polecam firme Ekomeble.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: nie mialam okazji sie przekonac
Opinia dodana przez: klientka dnia: 2014-11-10 20:28:21 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ja jestem bardzo zadowolona, jesli chodzi o zakupy w tym salonie. Fakt czekalam w weekend na kogos z obslugi, ale rozumiem to bo bylo bardzo duzo ludzi. Myske ze nie tylko ja jestem zadowolona, ale tez wielu klientow ktorzy o tym nie napisza. Salon w Lesznowoli bardzo duzy, przestronny i wiele mozna zobaczyc. Pani sprzedawczyni bardzo mila i na kazde pytanie umiala odpowiedziec, fakt raz weryfikowala informacje, ale ludzie to przeciez nie roboty :) z Pania dalo sie dogadac, wszystko co chcialam dostalam i serdecznie polecam zakupy w firmie Ekomeble.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 2014-11-03 22:42:43 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Salon odwiedziłem w sobotę. Wybraliśmy z żoną narożnik Spin, jak wół na etykiecie widniała cena oraz informacja o rabacie i wykonaniu (skóra naturalna). Ponieważ nie chcieliśmy egzemplarza z wystawy, obsługa zaoferowała ten sam model w innym kolorze z magazynu, w poniedziałek mieli potwierdzić telefonicznie dostępność. Już w sobotę powinna odpalić mi się czerwona lampka kiedy to panie dyskutowały o wykończeniu jedna twierdziła że część narożnika jest wykończona skają, koniec końcem stanęło że naturalna skóra. W poniedziałek poinformowano mnie telefonicznie że narożnik jest dostępny. W czwartek wcześniej zwolniłem się z pracy i specjalnie na ten cel wynajętym autem pojechałem 100 km do Lesznowola. Na miejscu dowiedziałem się, że cena narożnika w magiczny sposób urosła o 400 PLN !!! A cena na etykiecie dotyczyła egzemplarza z wystawy. Ani w sobotę ani nawet w poniedziałek nie było o tym mowy !!! Tak WK.. to już dawno nie byłem. Obsługa z rozbrajającym uśmieszkiem usprawiedliwia się że nastąpiła pomyłka. Zapytałem to kto mi zwróci koszty wynajęcia auta ? Znów jak mantra ... przepraszały za pomyłkę. Na koniec nic nie wnosząca do sprawy rozmowa z panią kierownik. Koszty pomyłki poniosłem oczywiście ja!!! TAK NIEKOMPETENTNEJ OBSŁUGI I TAKIEGO LEKCEWAŻENIA KLIENTA JESZCZE NIE SPOTKAŁEM !!! Teraz za cel postanowiłem sobie walczyć o swoje - będzie pozew, będą inspekcje !!! Wiem że to tylko 400pln, ale w imię zasad !!! Polska to jest jednak dziki kraj :-(
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: zobsaczymy. choć po wpisach tutaj raczej kolejny raz zostanę olany ciepłym moczem
Opinia dodana przez: Radosław dnia: 2014-10-18 12:21:10 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam i przestrzegam z całego serca przed korzystaniem z usług i zakupy w Lesznowoli!!!!! Obsługa niekompetentna. Spędziliśmy tam 6 godzin, bo nie miał się kto nami zająć. Jak już Pani znalazła czas to i tak nie mogła się skupić, ciągle gdzieś biegała. Wynikły z tego problemy, oczywiście salon za nic nie ponosi odpowiedzialności. 1. W meblu skórzanym, w środku miała znajdować się gwarancja, nie ma jej, poprosiłam o pośrednictwo u producenta i dosłanie. Odmówiono mi, bo producent pakuje do mebla i ich nie obchodzi, że nie ma. 2. Meble przyjechały jednym transportem, policzono mi dwukrotnie, jako że od różnych producentów, myślałam, że przyjadą oddzielnie, że nie ma innej możliwości stad wycena. Przyjechały jednym transportem, zapłaciłam dwukrotnie. 3. W ekspozycji mebli są witryny z oświetleniem, w katalogu też. Sprzedawczyni pokazywała mi, gdzie są włączniki, itp. i jak to działa, ale meble przyszły bez. Sama się zdziwiła, że nie jest w standardzie. Oczywiście mnie zlekceważono. 4. Zamówiłam krzesło obrotowe z tapicerką pod kolor mebli (spędzając 6 godzin w salonie nie miałam ochoty studiować znów papierów), okazało się, że sprzedawczyni nie wpisała w ogóle go do zamówienia. Tłumaczenie salonu na piśmie, że "państwo się przecież ostatecznie nie zdecydowali", jest żenujące, nie wiem po co sprzedawczyni spisywała symbole krzesła i po co przy nim tyle medytowaliśmy? 5. Najgorsze dla mnie! Przyszedł stolik niezgodny z zamówieniem! symbolu takiego stolika nie ma w katalogu, nie wiem skąd sprzedawczyni go wzięła. Jedyne co to kolor i rozmiar się zgadzają. Poza tym Salon umywa ręce, podpisane, kasa przyjęta, więc według nich nie ma sprawy! Sklep nie ponosi odpowiedzialności za decyzje zakupowe klientów. A za decyzje sprzedawców??? 6 Forma płatności. Już było tu o tym wspomniane. Korzystając z jakiejś promocji okazało się, ze płatność tylko gotówką w salonie. Zaliczka tak została przyjęta i owszem w żywej gotówce, ale z dopłatą już były niezłe jazdy. Wybieranie gotówki w bankomacie, jazda na tą prowincję, po czym sprzedawca w ogóle odmówił przyjęcia, bo u nich GOTÓWKI SIĘ NIE PRZYJMUJE!!!! Nie liczenie się z niczyim czasem i brak jakiejkolwiek empatii! 7. Za usługi transportowe w opłacone w sklepie sklep nie ponosi odpowiedzialności! Przypomnę, że transport policzony dwukrotnie, z wniesieniem. Panowie wnieśli, rozpakowali, bo musieli porobić zdjęcia, że nie uszkodzili w transporcie.Porwane opakowania zostawili na klatce, nie informując mnie o tym. Ktoś nie mogąc wyjść z mieszkania zadzwonił do administracji, kolejna afera. Chcąc robić tam zakupy, bo może ktoś lubi dreszczyk emocji patrzcie im kochani dokładnie na ręce. Trzeba się habilitować z każdego mebla. Rzeczywiście w PRL-u nawet było lepiej. Tutaj niekompetentne i nierzetelne dzieci w piaskownicy zajmują się obracaniem pieniędzmi. Moimi dość dużymi, około 20 000. I też nie zasłużyłam na odrobinę uwagi i przyzwoitą obsługę, a szkoda, wiosną mebluje duży dom. Na pewno nie u nich. GDZIE JEST WŁAŚCICIEL??? Na pewno napisze w tej sprawie do Rzecznika Praw Konsumentów. Nie zostawię tego. Jeśli ktoś z Państwa życzy sobie wsparcia podaje mail: iresle@wp.pl. Może jakiś pozew zbiorowy?
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Żenująca
Opinia dodana przez: Irena dnia: 2014-10-13 00:28:29 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: PO ROKU OD KUPNA NAROŻNIKA ZACZEŁA SCHODZIĆ SKÓRA ,FIRMA ROBI WSZYSTKO BY SIE WYMIGAĆ OD REKLAMACJI.PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KUPOWANIEM W FIRMIE EKOMEBLE .JA SKŁADAM SPRAWE DO SĄDU
Terminowość: Zła
Opinia dodana przez: RAF dnia: 2014-10-10 20:34:21 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wprowadzajaca w blad obsluga. Zle oznaczenia zakupowanych mebli. Kupilam meble z ekspozycji. Bylam tam dwa razy i mowilam ze je chce zakupic, nawet je zarezerwowalam, nie poinformowano mnie w sklepie ze platnosc tylko gotowka. Karta nie mozna placic. Musialam sie wybrac do bankomatu, gdyz Pani dzien wczesniej nie mogla mi tego zakomunikowac. Oczywiscie na moj drobny komentarz, ze mogla mi to powiedziec dzien wczesniej Pani mi wmawiala, ze na pewno mi powiedziala zamiast grzecznie przeprosic, ze zapomnieli mnie poinformowac. Transport wlasny mozliwy tylko w godzinach 12-13.00 - brak elastycznosci . Na moje prosby ze ok 19 na zakonczenie zamkniecia sklepu pasuje mi odebrac nie zgodzili sie. Lozko oczywiscie mi sprzedali bez stalaza . Oczywiscie odkrylam to dopiero jak lozko przyjechalo do domu. Na moje zapytanie czemu bez stelaza Pani mi powiedziala ze jak to przeciez wiadomo ze lozko sie kupuje bez stelarza?! skad wiadomo?? chyba jak sie pracuje w sklepie to wiadomo bo jak jest sie klientem tego sklepu to czlowiek nic nie wie - szczegolnie jak nie bylo tego napisanego w opisie stojacym przy zestawie . Nie polecam- obsluga koszmar
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Magda Rutkowska dnia: 2014-08-20 12:41:42 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: zostaliśmy wprowadzeni w błąd z ceną. przy zamawianiu okazało się, że jest wyższa a podana cena dotyczyła mebla z ekspozycji, którego zakupić nie mogliśmy.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: brak procedur, ludzie ze sklepu wypisują bzdury w uzasadnieniu, dlaczego nie
Opinia dodana przez: Agnieszka dnia: 2014-07-15 12:58:26 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zamowiłam meble w tej firmie, dostalam SMS , że meble są w magazynie i należy dokonac wpłaty.Dokonałam wpłaty błyskawicznej przez przelew wewnetrzny, ktory jest ksiegowany w tej samej chwili na ich koncie. Trzeciego dnia roboczego, przy mojej probie ustalenia kiedy otzrzymam meble , zastosowano wobec mnie spychologie, że nie wiadomo czy pieniadze już sa zaksięgowane i mam czekac aż sie ze mna skontaktują. Nic nie można ustalić i tyle.Pani sprzedawczyni to jest tylko od zbierania zamówień i nic wiecej. Dodam, że w umowie mają czas trzy dni od zaksięgowania wpłaty. Obsługa żenujaca. W dzisiejszych czasach nie do pomyślenia. Jak za króla Ćwieczka. Poczułam sie jak w PRL-u.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: angela dnia: 2014-05-13 11:39:24 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nie polecam zakupu w sklepach EKOMeble, ceny są oszukane pisze 100% skóra a potem okazuje się że są dodatki np. boki lub tył nie ze skóry.
Opinia dodana przez: klient dnia: 2014-03-12 13:54:03 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Niezadowolony klient
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 2014-02-10 00:18:57 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jestem zaskoczony tymi negatywnymi opiniami. Zamówiłem jakiś czas temu wypoczynek Basic i już stoi u mnie w salonie- jestem bardzo zadowolony. A i obsługa bardzo miła i kompetentna. Pozdrawiam.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Sławomir dnia: 2013-11-29 23:48:12 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Ostrzegam przed zakupami w sklepie Ekomeble na ul. Patriotów 287. Sprzedawcy przekazują klientom fałszywe informacje, co do użyteczności mebli. Chciałam kupić panel ścienny, na którym mogłabym zamontować telewizor. Był wyeksponowany w tym sklepie. Zapytałam sprzedawczynię, czy na tym panelu można bezpośrednio zamontować tv. Sprzedawczyni odpowiedziała, że jak najbardziej jest do tego przeznaczony, więc go kupiłam. Kiedy mebel dotarł do domu okazało się, że w instrukcji montażu nie ma informacji, jak zamontować na nim tv. Z tym pytaniem zwróciłam się bezpośrednio do fabryki w Bydgoszczy. Odpowiedziano mi, że panel do tego nie służy. Poinformowałam o tym sprzedawczynię. Zachowała się względem mnie impertynencko i nie przyjęła do wiadomości, że przekazała mi nieprawdziwą informację, co do użyteczności panela. Teraz Ekomeble nie chcą uznać mojej reklamacji. Twierdzą, że skoro widziałam panel na ekspozycji w sklepie to widziałam, co kupuję. A fakt, że sprzedawczyni była niekompetentna i oszukała mnie, narażając na zakup bubla, nie ma dla nich najmniejszego znaczenia.
Jakość usług: Niska
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: Izabella dnia: 2013-11-15 16:29:50 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jestem zadowolona z obsługi w tym sklepie. Zamówiliśmy niedawno zestaw wypoczynkowy, dotarł co prawda tydzień po terminie, ale jesteśmy zadowoleni z mężem, gdyż zestaw jest wyjątkowy. Niedługo zamierzamy odwiedzić ponownie sklep gdyż planujemy kupić stół i krzesła do jadalni. W dniu kiedy zamawialiśmy nasz wypoczynek zauważyłam coś co może pomóc przyszłym klientom. W momencie kiedy my składaliśmy zamówienie, była jeszcze jedna para z dziećmi którzy również składali zamówienie, na narożnik. Ale byli bardzo nerwowi i nie rozumiem po dziś dzień, dlaczego czepiali się tej młodej damy, skoro wszystko im dokładnie tłumaczyła i wyjaśniała. Ciągle byli niezadowoleni, obrażali się, na pewne zasady panujące w firmie (na które ta biedna dziewczyna przecież nie ma wpływu) mówili że to "śmieszne". Owszem, zamówili koniec końców, ale jaki jest tego finał? Że Państwu udało się wywalczyć niewielką zniżkę, podczas gdy my w czasie miłej rozmowy nie tylko ustaliliśmy idealną dla nas cenę, ale i transport w cenie. Naprawdę można zrobić w tym sklepie fantastyczne zakupy i zostać dobrze obsłużonym, jeśli nie tylko oczekujemy że sprzedawca będzie miły, ale że my też będziemy wobec niego mili. Niewielki gest może zmienić bieg wydarzeń. Dziękuję firmie EKOMEBLE.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: M. dnia: 2013-11-07 20:51:29 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Bardzo dziwię się tym negatywnym opiniom, które czytam na tym portalu. Jestem stałą klientką firmy EKOMEBLE i nigdy nie miałam z Nimi żadnego problemu. Uważam, że salon w Lesznowoli jest jednym z ładniejszych sklepów w Warszawie, bardzo duża ekspozycja mebli, można wszystko obejrzeć. Co do obsługi to uważam, że jest bardzo kompetentna. Osoby, które tam pracują znają się na tym co robią. Ostatnio zamawiałam tam meble do sypialni u Pani Anny Witek, a wcześniej rozmawiałam z Panem Damianem Mosjo i uważam, że tacy pracownicy TO SKARB DLA KAŻDEGO PRACODAWCY. Umieją doradzić i mają dużą cierpliwość do marudnych klientów. Pani Anna bardzo dobrze dobrze doradziła wybór łóżka i innych mebli do sypialnii a Pan Damian dobrze doradziła mi i mężowi materac. Tak więc w 100% polecam salon na Lesznowoli w szczególności Panią Anię i Pana Damiana. Co do cen to można się z Nimi bez obaw dogadać. Dostałam od Pani Ani bardzo bobry rabat jak również bardzo dobre warunki transportowe. Na pewno jeszcze nie raz będę u Pani Ani zamawiała meble. Wszystkiego dobrego, pozdrawiam.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: jak na razie ok ;)
Opinia dodana przez: vikki dnia: 2013-10-24 21:33:14 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Czytam sobie opinie i myślę, zawsze trafi się jakiś nerwowy klient i napisze coś nieodpowiedniego ale jednak przekonałem się sam, ŻENADA!!! Firma ma klika placówek. Najlepsze wrażenia po tej z Międzylesia. Gocław, nic konkretnego, ciasno i mało towaru. Sprzedawca koniecznie zachęcał do odwiedzenia Lesznowoli tam będzie najlepsza cena!. OK pojechaliśmy. Salon 3 kondygnacje, jest co obejrzeć i to koniec. TOTALNIE BEZ SENSU jest jechać do Lesznowoli, ponieważ człowiek się naogląda i nic więcej. Wymieniona już tutaj Pani Anna W. przedstawiła propozycję i doszliśmy do wyceny. Dodam, że PROMOCJA -10% producenta TO ŚCIEMA bo w dokładnie tej samej cenie bez promocji można kupić w innych salonach co też zostało sprawdzone. Skrupulatnie przygotowana wycena 4 elementów podana jako jedna wartość. Poprosiłem o rozbicie na elementy i okazało się, ze Pani po prostu dodała ceny z wystawy. Cóż to zatem za super wycena skoro w każdym salonie można kupić w takiej cenie. I tutaj skończyła się rozmowa, zapytano mnie jaki rabat mnie interesuje. Podałem przykładową wartość. Jeśli ktoś zamierza wybrać się jednak w sobotę to też nie ma sensu, bo w sobotę pracuje tylko salon i ani dyrekcji ani księgowości ani nikogo władnego nie ma i taka nawet dobra wycena "ląduje w koszu". Powiecie koszu ??? Co było dalej: Pani Anna zobowiązała się skonsultować i przesłać propozycję w poniedziałek. Poniedziałek minął, wtorek minął. Napisaliśmy sami. Z 5 zadanych pytań odpowiedzi przyszły tylko na dwa z czego jedna bez sensu. Oczywiście zaproszenie do przyjazdu bo w Lesznowoli dostaniemy najlepszą cenę znalazło się w mailu. Pani Justyna najwyraźniej nie kontaktowała się z Panią Anną aby zajrzeć do przygotowanej wyceny. Zapewne wycena już była w koszu. Cóż, na kolejnego maila z pytaniem o pozostałe rzeczy już się nie doczekaliśmy. Telefon do pana z gocławia, który zapewniał, że w Lesznowoli to wszystko da radę ustalić. "Oczywiście w ciągu 2 godzin zorientuję się i odeślę ofertę" Minął dzień, potem drugi. Pan dzwoni, ze proponuje przyjechać do Lesznowoli bo tutaj będzie super oferta. Moja odpowiedz: Szanowny Panie, jest piątek 16ta, moje oczekiwania zostały spisane w poprzednią sobotę. Jeśli miałbym jechać x km w kolejną sobotę i usłyszeć, że ponownie nie ma dyrekcji to z przyjazdu rezygnuję i poproszę o odniesienie się pisemnie w mailu do mojej oferty. Sprzedający obiecał w 2h odpowiedź i telefon czy mail na pewno dotarł. Jak się możecie domyślić.... do dnia dzisiejszego cisza. SZKODA WASZEGO CZASU. Na hasło "gotówka" podnoszą się jedynie z aby "zrobić wycenę". Ewentualnie można zrobić przelew, kartą nie da się. Nie wiem z czego żyją sprzedający ale na pewno nie ze sprzedaży mebli. Na stronie producenta mebli jest lista dystrybutorów. Wybrałem sklep na "L". Dzisiaj: od ręki wycena, od ręki tel do kierownictwa i decyzja o upuście przy kwocie xxx. Od ręki zostawiłem 30% got. zaliczki, od ręki poszło zamówienie do producenta. Zobaczymy jak z terminowością ale traktują klienta poważnie i szanują jego czas a to bardziej mi się podoba. Reasumując: Jakość usług NISKA z naciskiem na jej brak, Terminowości żadnej, Ceny można sprawdzić w googlach gdziekolwiek, wielkość zamówienia nie gra roli, FIKCYJNA promocja -10%.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Cieszę się, że nic nie będę reklamował bo jak pomyśle o podejściu do klienta to....
Opinia dodana przez: Sebastian dnia: 2013-09-23 14:37:24 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Meble są droższe niż w innych salonach! Zdaję sobie sprawę że nie jest już obowiązkiem umieszczanie cen na konkretnym przedmiocie ale zdarzyło mi się że byłam zainteresowana jedną sofą a jak przyszło co do czego to obsługa starała mi się usilnie wmówić ze przez pomyłkę cena na meblu jest za niska. Żenada! Obsługa bardzo niekompetentna, nie potrafi udzielić podstawowych informacji a do tego niezbyt miła. Stanowczo odradzam zakupów w tym sklepie! Jak tylko zobaczyłam jakie podejście mają ci ludzie do klientów stwierdziłam ze już nigdy tam nie przyjdę. Chcieli ode mnie wszystkie dane osobowe, telefon mail - to jakiś skandal, że już nigdzie nie można czuć się swobodnie. Takich prób wyłudzenia informacji było co najmniej kilka. Jak ci ludzie mają honor tam pracować to ja nie rozumiem. Kto prowadzi taka politykę w salonach z meblami? Jeszcze z takim czymś się nie spotkałam i był to dla mnie wielki szok.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: -
Opinia dodana przez: anetta dnia: 2013-09-03 14:49:47 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: KATASTROFA!!!! Byliśmy na miejscu w salonie, wszystko pięknie, dostaliśmy konkretną ofertę i półtora tygodnia na zdecydowanie się na zamówienie. Już dzień później zdecydowaliśmy, że zamawiamy meble, więc zadzwoniliśmy do pani Ani Witek która nas obsługiwała z prośbą o przesłanie mailem specyfikacji zamówienia i ostateczne ustalenia. Usłyszeliśmy, że jeszcze tego samego dnia otrzymamy wiadomość. Oczywiście nic takiego nie miało miejsca. Po jakichś 6 telefonach w ciągu następnych dwóch dni, z których połowa została rozłączona w oczekiwaniu na połączenia z panią Anią (?!) oczywiście nie doczekaliśmy się żadnej odpowiedzi/wiadomości, mimo zapewnień przez telefon, że "na pewno dziś otrzymają państwo maila". I tak czekamy już jakieś 2 tygodnie. JEDEN WIELKI ŻAL!!! Wolę nie myśleć, jak trudno jest zgłaszać reklamacje w te tragicznej firmie Ekomeble Lesznowola!!! Meble na które się zdecydowaliśmy zamówiliśmy w innej firmie (której nazwy nie będę podawać bo zostanę posądzona o reklamę), w której dba się o każdego klienta. Po każdym telefonie w ciągu 10 minut otrzymaliśmy maila ze specyfikacją oferty, potem szczegółami zamówienia i na końcu z potwierdzeniem zamówienia, co trwało razem pół dnia! Przy tej firmie, Ekomeble to nędzna karykatura.
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: patrycja dnia: 2013-05-31 19:39:04 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nie jestem zadowolony z formy obsługi w salonie w Lesznowoli (z mebla - jak na razie - jestem). Oto powody: 1. Obsługa "nieefektywna", to jest sprawiająca wrażenie szalenie zapracowanej, dużo szumu, mało efektów - ciągle ktoś czegoś nie wiedział, telefony, konsultacje, strata czasu; 2. Brak łączności mailowej, żadne obiecane oferty czy odpowiedzi na pytania nigdy nie dotarły; 3. Długie oczekiwanie na przygotowanie dokumentów - faktury; 4. Brak możliwości zapłaty kartą - tylko gotówką, a sprzedawane są drogie meble. Na dane do ewentualnego przelewu nigdy się nie doczekałem; 5. Terminowość - po rozmowach z kilkoma pracownikami salonu uzyskałem rozbieżne informacje na temat czasu oczekiwania na meble - od 2 do 8 tygodni. Nie chcąc tracić czasu i nerwów kupiłem mebel z wystawy. Dopiero na rachunku zobaczyłem, że przez to pozbawiłem się gwarancji, prawa reklamacji i jakichkolwiek roszczeń; 6. Rabaty są iluzoryczne - w innym sklepie "na starcie" była cena, jak w Lesznowoli po rabacie. Uzgodnione parametry cenowe trzeba mieć na piśmie, bo inaczej uzgodnienia ustne idą w zapomnienie. Z zalet: duża przestrzeń, można wszystko obejrzeć (ale uwaga - światło tylko sztuczne!), dobra kawa. Najlepiej rozmawiało mi się z młodym, wysokim facetem (rzeczowo i konkretnie).
Jakość usług: Niska
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: nie miałem okazji sprawdzać
Opinia dodana przez: Wojciech dnia: 2013-05-09 08:58:58 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Mam kilka zastrzeżeń, które obrazują mój zakup mebli od początku do finalizacji czyli odbioru mebli: 1.Sprzedawcy w Lesznowoli zbyt natarczywi szczególnie mężczyzna. 2.Zbyt długi czas realizacji zamówienia, ciągłe korekty wynikające z nieodpowiedniego rozrysowania zamówionego przeze mnie zestawu wypoczynkowego. 3.40 minutowe oczekiwanie na odbiór mebli-magazynierka była opryskliwa twierdziła,że element się zagubił i kazała mi czekać,po zwróceniu uwagi na temat straty mojego czasu zaczęła wydzierać się na załogę i obwiniać ich o niemożność znalezienia elementu.Było to dość nieprzyjemne zarówno dla mnie jak i dla pracowników.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Nie reklamowałam
Opinia dodana przez: Martyna dnia: 2013-04-29 16:53:05 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Podczas oglądania mebli w salonie narażeni byliśmy na ciągłe "obskakiwanie" przez sprzedawców,którzy zadawali nam pytania typu: Skąd Państwo przyjechali?Co będą Państwo zamawiać i czym przyjechaliśmy.Taki rodzaj natarczywości wydał nam się nie do zaakceptowania i po 15 minutach wyszliśmy z salonu.Zastanówcie się Państwo czy pracujecie w wywiadzie czy w salonie meblowym?
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Nie kupiliśmy, nie reklamowalismy
Opinia dodana przez: Maria i Jerzy Trzcińscy dnia: 2013-04-18 17:00:19 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Także kupiłem meble w tym salonie i nie jestem zadowolony.Pani z magazynu nie miała czasu,żeby obejrzeć ze mną meble po czym okazało się,że materiał skórzany jest uszkodzony.Straciłem przez toczas i pieniądze!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Na szczęście dokonano wymiany uszkodzonego fotela ale straciłem przez to ponad miesiąc czasu.Zwykłe zaniedbanie ze strony magazynu.
Opinia dodana przez: Marcin dnia: 2013-04-09 11:10:50 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zamówiłam meble w salonie w Lesznowoli.Czekałam prawie 2 miesiące po czym okazało się,że zamówione przeze mnie meble maja całkiem inny kolor.Nie wiem czy jest to odosobniony przypadek ale zauważyłam na forach, że nie jestem jedyna w tych osądach.Szczerze nie polecam zakupu mebli w tym salonie.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: Oczywiście próbowano mi wmówić(pani magazynierka) ze to jest ten kolor, który zamawiałam ale przecież nie jestem daltonistką.Odmówiłam kupna mebli w tym salonie .
Opinia dodana przez: Maria Góra Kalwaria dnia: 2013-04-05 17:00:54 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją