Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Technika Cieplna - Leszek Tarnowski

Zawód: ciepłownictwo, technika grzewcza  
Adres: Mazowieckie, Brwinów
Telefon:
Adres e-mail:
Strona internetowa:
Opis działalności: Serwis i instalacja urządzeń grzewczych Słowa kluczowe: technika grzewcza, viessmann

Ocena: 50% pozytywna 2x 1x 2x

Jakość usług: 60% wysoka 3x 2x
Terminowość: 50% bez zastrzeżeń 1x 1x 1x
Ceny usług: 100% niskie 1x 2x
Ilość opinii w serwisie: 5
Ilość odsłon profilu firmy: 3226
Data utworzenia profilu: 01.03.2010 20:33:49
Data ostatniej aktualizacji: 01.03.2010 20:33:49 

Opinie o Technika Cieplna - Leszek Tarnowski

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Niestety jak większość typowych naszych tu usługodawców. Brak szacunku dla klienta i jego czasu i chyba nawet świadomości takiego zjawiska. Usuniecie konkretnej usterki nie powoduje u Szanownego Pana Fachowca poczucia obowiązku ustalenia terminu (panta rhei). Możesz czekać i być szczęśliwym, że tyle możesz, i to powinno ci wystarczyć. A jak już jest gotów do akcji, to powinieneś się podporządkować nagłemu heroicznemu zrywowi bo "ma teraz czas". Nie polecam
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: dnia: 10.12.2016 15:19:49 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Bardzo kompetenny fachowiec. Kulturalny, komunikatywny człowiek. Jako jeden z wielu pracujacych dla Viessmanna przyjął zlecenie w sobotnie popoludnie. Inforlinia Viessmanna 24f do d...! , polecani przez VM w pierwszej kolejnosci nie skalali sie pracą w sobotę. Przyjechał pan Tarnowski, bardzo wnikliwie zbadał problem i uratował mnie przez wydaniem 600 PLN na pompe, ktora - jak stwierdzil - tylko sie zblokowala, a nie zepsula, jak sugerowali monterzy przez telefon. Bardzo dobrze oceniam, co raz mniej takich fachowcow: rzetelnych, kulturalnych, porządnych i kochających swoją pracę.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Daniel dnia: 10.03.2012 19:00:11 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: A u mnie był i zrobił porządnie, i wytłumaczył
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 31.07.2011 20:35:43 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Szanowny Panie piszący opinię, masz wadliwie zainstalowany kocioł, co powoduje powstawanie ciągle tej samej awarii, naprawa nie powinna być naprawa gwarancyjną, nic to jednak Pana nie uczy, nie chce się Panu usunąć przyczyny i ma Pan do całego świata pretensje, na części niekiedy trzeba poczekać,a w sobotę i niedzielę firmy nie pracują, o moją klientelę jestem spokojny, o narzędzia i moją wiedzę merytoryczną również, myślę, że w kontaktach międzyludzkich masz Pan podobne kłopoty do tych, co tu są opisywane.
Jakość usług: Wysoka
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Technika cieplna dnia: 15.03.2010 10:43:42 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jeden z tych, co to od pierwszej chwili robią złe wrażenie. Wezwany do awarii pieca co i cwu. Co najważniejsze...skierowany do mnie przez firmę Viessmann. Najpierw gość umawia się ze mną na 9:00, dzwonie do niego o 10:00 (bo oczywiście nie przyjechał) gdzieś mu się przedłużyło... przyjeżdża w końcu po 11:00... narzeka na poprzednika "co to instalował", "wszystko źle zrobił", "filtra nie zamontował" itp. Później zabiera się do roboty - oczywiście nie potrafi naprawić awarii, nie ma przy sobie części. Twierdzi, że zamówi. Dwa dni później dzwonie do gościa - pytam o status i o to kiedy przyjedzie dokończyć naprawę. Serwisant mówi: "może jutro, może pojutrze!". Pytam więc czy żartuje? Czy ma świadomość, że nie mam ciepłej wody od czterech dni. On na to: "NO I CO Z TEGO?". Ten pan raczej nie zbuduje stałego grona klientów...
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Obsługa reklamacji: Fatalna
Opinia dodana przez: Zdegustowany klient Viessmann'a dnia: 01.03.2010 20:44:15 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją