Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

MKB-service Marek Bochacz

Zawód: Mechanik 
Adres: Mazowieckie, 05-230 kobyłka Nadmeńska 9
Telefon: Kom. 509-027-117
Adres e-mail: maglownice(małpa)op.pl
Strona internetowa: www.maglownice.pl
Opis działalności: Naprawa przekładni kierowniczych(maglownica) Słowa kluczowe: maglownice,maglownica,przekładnia kierownicza,przekładnie kierownicze,wspomaganie kierownicy,naprawa maglownicy,maglownicy,przekładnia,pompa wspomagania,krzyżak kolumny kierowniczej.

Ocena: 61% pozytywna 11x 4x 7x

Jakość usług: 73% wysoka 14x 2x 5x
Terminowość: 89% bez zastrzeżeń 17x 1x 2x
Ceny usług: 57% niskie 8x 7x 6x
Ilość opinii w serwisie: 22
Ilość odsłon profilu firmy: 6628
Data utworzenia profilu: 11.01.2010 11:44:44
Data ostatniej aktualizacji: 11.01.2010 11:44:44 

Opinie o MKB-service Marek Bochacz

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Drodzy klienci przeczytałem opinię wystawione przez was na nasz temat i chciał bym wypowiedziec zdanie co do tych malo wiarygodnych opini ktore mijaja sie zprawda odnoszac sie do ostatniej wypowiedzi to informujemy kazdego naszego klienta o kwocie naprawy czyli od 500 do max 1000zl czas naprawy do 24godzin co do naprawy wchodzi wymiana uszczelnien łożysk tulei podporowych jesli jest potrzeba to wymiana listwy głównej i zaworu dystrybutora lub obudowy tak wiec jeśli chodzi o cene naprawy nie myslcie sobie moi drodzy że to jest parę uszczelek za 100zl bo to nie jest prawda koszty naprawy przekladni sa dużo dużo wyzsze do tego trzeba mieć park maszynowy i poswiecic wiele pracy wlasnej a co za tym idzie wiele wiedzy tak wiec jesli pan sadzi ze wykonana nasza praca byla nie celowa bylo wykonac ja samemu a nie decydowac sie na naprawę w naszej firmie, dla wiedzy czytelników jezeli klient prosi o wymiane drazkow czy koncowek to robimy to i przy odbiorze klient widzi co odbiera wiec czemu pan przy odbiorze przekładni nie zauwarzyl pan ze końcówki sa podobno stare.? Drogi panie wydaje mi się że pan tak naprawdę nie korzystał z naszych usług tylko jext pan właścicielem podobnej firmy i pisze pan tak bo wydaje sie panu że dzieki temu uzyska pan klientów muszę pana rozczarować ponieważ w ten sposób nic nie zdziała Proszę sie wziąść za prace a nie zajmowac sie glupotami.pozdrawiam Krzysztof Bochacz.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: jesli się zdarzy to zapraszamy gorąco
Opinia dodana przez: K.Bochacz dnia: 26.05.2014 22:29:40 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Koszty zawsze wzrastają niż te z wstępnej wyceny. Pan Marek bierze za wymianę uszczelniaczy i o-ringów 700 zł. Naciąga nieogarniętych klientów na dodatkowe wymiany których często wcale nie robi. Słyszałem o kilku przypadkach gdzie klient zapłacił dodatkowo za końcówki etc, a tak na prawdę zostały stare. Ilość klientów nie świadczy o jakości usług a o monopolu Pana Marka oraz niewiedzy klientów. Zdecydowanie odradzam !
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 24.01.2014 17:05:56 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Panie Marku, z całym szacunkiem ale dla powagi swojej i swojego biznesu proszę zadbać o pisownię własną, zamiast pouczać innych... Po prostu nie brzmi to już tak profesjonalnie, jak zacznie się czytać.
Jakość usług: Przecięta
Opinia dodana przez: Zainteresowany dnia: 09.10.2013 20:12:41 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Polecam W 1000%.po naprawie jest zawsze wszystko ok!!!!
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Obsługa reklamacji: BRAK REKLAMACJI
Opinia dodana przez: Rafał Turowski dnia: 25.05.2013 14:07:28 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: bardzo droga naprawa. umawiane koszty były dużo niższe. warsztat nie zgłaszał żadnych dodatkowych kosztów a przy odbiorze powiedział kwotę dużo wyższą.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 18.03.2013 10:38:59 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam gorąco przeczytałem opinnie naszych panów i informuje iż mijają się z prawdą ponieważ od listopada ubiegłego roku max koszt naprawy całego auta wynosi 1200zł tak więc nich ludzie którzy robią to samo co my niech nie wypowiadają się żle o innych ponieważ nie mają pracy my na brak pracy nie narzekamy reklamacyjność mamy poniżej 1% rocznie i poprawki przyjmujemy z wielką chęcią pozdrawiam.A jeżeli chodzi o inne opinie negatywne nie mają podstawy u nas w bazie napraw czyli (nie było takich)... Gorąco zapraszam nowych jak i klientów którzy korzystali z nas. Dla warsztatów i stałych klientów przewidziane rabaty!!!
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: na wysokim poziomie
Opinia dodana przez: Krzysztof Bochacz dnia: 18.02.2013 08:26:34 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam jestem mechanikiem prowadzę warsztat w zielonce korzystm z usług tej firmy od 10lat i nigdy mnie nie zawiedli panowie.Jeżeli kolego sądzisz że zwykłe przykasowanie luzu przez człowieka z naszej branży (mechanika)rozwiąże problem wybitego magla to powodzenia życze tobie kolego i temu odwarznemu panu który to zrobił,było już na tym świecie wielu takich mądrych teraz leża na pobliskich cmentarzach tak więc się zastanów a jeżeli chodzi o cenę 1500zł to jest dla ciebie wielka kwota? do civica nowa kosztuje około 4tys tak więc 1,5tys to niewiele a naprawa magla to nie wymiana oleju. pozdrawiam
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: Jak najbardziej tak nawet po upływie terminu gw.
Opinia dodana przez: Grzegorz dnia: 17.02.2013 22:11:10 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Pojechałem z seatem bo coś zaczęło mi się dziać. Nie dość że marny kontakt, ciężko było się dowiedzieć o co chodzi i o koszt naprawy maglownicy to jeszcze dowiedziałem się o cenie i to jak wysokiej praktycznie po fakcie a nie wyraziłem na to zgody!! Za naprawę policzono 1500 zł gdzie dopiero jak się później zorientowałem to po drugiej stronie naprawa byłaby 800 zł!! naciągacze!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: brak
Opinia dodana przez: seat dnia: 30.10.2012 22:05:25 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Albo to naciągacz albo naprawdę sie nie zna.Gościu chciał mi wymienić w hondzie civic maglownice za 1500 zł. Wystarczyło podjehać dod mechanika ktory ma trochę pojecia i srubokręt i sprawa zalatwiona, koszt naprwy 70 zł!!!!!!!!!!!!Mechanik który mi to zrobił powiedzial że juz kilkukrotnie spotkał się z autami marki Honda w ktorych pan bochacz wymienił maglownicę za 1500zł, a w autach tej marki wystarczy wyregulować tylko jakąś spreżynkę. A tak na marginesie mechanicy z okolic kobylki i wołomina czyli terenu firmy pana marka śmieja się iż on siedzi na forach i sam wpisuje pozytywne komentarze na temst swojej firmy, i podobno jest to prawda
Jakość usług: Niska
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: dnia: 10.10.2012 18:04:02 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Jestem właścicielem 2 letniego mercedesa klasa s byłem u Panów w Kobyłce na ul.Nadmeńskiej 9, powiem szczerze że jestem zadowolony czytałem wcześniej opinie pana kryszaka i pana od jeepa i chciał bym obalić to co oni piszą w swych wielkich acz nie dokońca wpożądku wypowiedziach wypowiedziach u mnie w mercedesie za wyjęcie i włorzenie 300zł naprawę przekładni 900zł ustawienie geometri 100zł łącznie proszę sobie dodać 1300zł za całą operacje auto zostawiłem w poniedziałek byłem uprzedzony o max koszcie 1700zł i zarówno jak i o terminie max 3dni samochód odebrałem we wtorek o godzinie 16,00. Bardzo miła obsługa i powiem szczerze że wszyscy znajomi co mieli kiedy kolwiek kłopot w układem kierowniczym jechali do tej właśnie firmy i zawsze było zadowolenie tak więc gorąco polecam. A jeśli pan Marek Bochacz włąściciel firmy poradził sobie z moim autkiem jak i przyjaciela astonem martinem DB9 i jego jeszcze jedna zabawka rolls royce phanton to myśle że człowiek wie co mówi i co robi Pozdrawiam.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Wankiels Piotr dnia: 25.04.2012 11:26:11 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam nazywam się Marek Bochacz . Po raz kolejny pozwolę sobie odpowiedzieć na negatywną opinię moiego klienta - tym razem (kryszek). Pan (kryszek) właściciel dość leciwego Seata Cordoby zostawił w moim warsztacie swoje auto do naprawy po wcześniejszej rozmowie telefonicznej i został bardzo dobrze poinformowany o terminie wykonania tejże oraz o przewidywanym maksymalnym koszcie . Koszt naprawy maglownicy z wymontowaniem i zamontowaniem i ustawieniem geometrii miał nie przekroczyć kwoty 1800 zł. Co zostało zaakceptowane przez klienta . Klient umówionego dnia o umówionej godzinie przyprowadził mi swoje auto do naprawy . Wykonałem tę naprawę przed terminem i wykonałem w jego aucie - wymontowanie , naprawę i zamontowanie przekładni kierowniczej oraz bo tak trzeba było wymontowanie , naprawę pompy wspomagania kierownicy i zamontowanie jej ponownie . Geometrji nie wykonaliśmy bo klient nie wyraził takiej woli , gdyż jak oświadczył będzie naprawiał jeszcze inne elementy zawieszenia . Za powyżej opisaną naprawę zapłacił łącznie 1400 zł. Pozostawiam potencjalnym czytelnikom tego portalu ocenę opisanej sytuacji . Mnie się wydaje , że pan (kryszek) ma coś nie fajnie z emocjami lub czymś innym , ale w tej sprawie lepiej wypowie się psycholog . Z całym szacunkiem dla wszystkich Marek Bochacz .
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Marek Bochacz dnia: 23.11.2011 10:50:21 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zdecydowanie nie polecam. Pierwszy raz piszę komuś negatywną opinię bo generalnie jestem wyrozumiały. Na usługę zdecydowałem się pochopnie bo warsztat miałem w miarę blisko miałem wyciek jadąc do pracy nie chciałem psuć więc zostawiłem fakt że pompa była zapowietrzona ale wszystko działało do końca 1. Cena - kośmiczna za regenerację przekładni (seat cordoba) 1500 zł (nowa przekładnia z gwarancją intercars modele 3 firm (zamienniki) dostępne w cenie do 750 zł (bez zniżek dla warsztatów najtańcsza 620zł) specjalnie sprawdałem osobiście w sklepie bo nie wierzyłem w katalog internetowy. Pompa wspomagania jak wyżej 2 modele do 450 zł 2. Jakość - skoro cena jest z półki ASO więc należało oczekiwać jakośći i tu kolejne rozczarowanie przy wyższych obrorach silnika w zakresie +-5 stoni skrętu wyraźnie czuć na kierownicy dragania od pommpy coś jakby przesuwanie po trybach myślałem że nie do końca odpowietrzony układ ale po przejechaniu 400 km dalej jest to samo. Nawet po wycieku nie było tego nimo zapowietrzonego układu. Teoretycznie wspomaganie spełnia swoją rolę ale nie jest jak być powinno zobaczymy jak dalej. Dodatkowo podczas naprawy fachwcy pewnie przez przypadek uszkodzili masę instalacji gazowej na szczeście sam jakoś z tym doszedłem do ładu. Poza tym mimo tak wysokiej ceny nikt nie pokusił się o to żeby chociaż z grusza wytrzeć olej po wycieku nie mówię o jakim myciu bo nie po to oddałem samochód ale sama higena wymiany powinna tego wymagać 3. Termin i współpraca - jak zaprowadziłem samochód rozmowa była taka cytat "nie wiadomo co się stało teoretycznie wymiana wszystkiego kosztuje 1800 zł ale być może wystrczy naprawić wyciek i odpowietrzyć układ jutro rano ok. 10 tej zadzownię i powiem co jest grane" Układ brzmiał w miarę uczciwie ale uprzedziłem że chcę po diagnozie chcę wiedzieć co jest grane i zdecydować czy i co naprawiamy. Następnego dnia do 13 cicho więc sam zadzwoniłem "Nic nie wiadomo bo nie ma prądu jak będę coś wiedził poinformuję". Klejnego dnia sutacja się powtórzyła zero kontaktu na moje pytanie o koszty i zakres naprawy znowu nie uzyskałem odpowiedzi pierwszy telefon 11 drugi 13 nic nie wiadomo. Po południu ok 18 stej telefon że przekładnia jest zregenerowana pompa wyjęta i mam niesamowite szczęscie bo zapłacę tylko 1500 samochód moge odebrać ewentualnie po południu trzeciego dnia. Na pytanie co było robione i dlaczego tak drogo oczywista odpowiedź ja Pana nie będę uczył zostawiam bez komentarza
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: nie wiem nie korzystałem
Opinia dodana przez: kriszek@interia.pl dnia: 22.11.2011 10:29:47 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jestem klientem tej Firmy od wielu lat i miałem wiele przypadków takich że trzeba było obrucić kierownice o 180stopni ponieważ wałek dystrybutora trzeba było obrucić właśnie o 180stopni by luz na kierownicy był mniejszy i Ja jako warsztatowiec z długo letnim doświadczeniem nie miałem żadnego problemu by to zrobić więc nie widzę problemu u pana od jeepa poprostu albo pan jest głupiutki albo pański mechanik jeszcze wszystkiego nie wie,to prawda że w jeepie nie można przestawić kierownicy ale przebijając krzyzak kolumny kierowniczej odwrotnie całą sprawę załatwia i możemy ustawić geometrie i kierownicę mamy znów prosto cała sprawa jest bardzo prosta tak więc panie właścicielu Jeepa niech pan sie najpierw dowie u fachowca co trzeba zrobić i niech pan się do tego dostosuje albo niech pan poprostu nie pisze głupot Pozdrawiam bardzo gorąco.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: .
Opinia dodana przez: ASO Warszawa Mokotów dnia: 14.11.2011 06:37:08 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam nazywam się Marek Bochacz i nie wstrydzę się tego w przeciweiństwie do tych chowających się za jakimis psełdonimami . Do negatywnej opinii w sprawie JEEPA ustosunkowałem się na portalu DOBRY MECHANIK acz starałem sie napisać dość oględnie - polecam lekturę . Klientów się nie wybiera - sami się rodzą . Bywa czasem tak , że ktoś pisze o czymś co nie do końca rozumie lub nie chce zrozumieć . W każdym przypadku jakiej kolwiek wątpliwności ze strony klienta co do prawidłowości wykonanej naprawy , albo wzywam do siebie w celu oceny , albo kieruję do stacji diagnostycznej w celu ustalenia ewentualnych innych niedomagań pojazdu . Bywają naprawy , które wymuszają na mechaniku delikatną ingerencję w podzespół wspópracujący . Moje podejście do takich sytuacji jest zawsze rozważne i bezpieczne . Nie prawdą jest, co wypisuje Pan (dwatrzy4) właściciel Jeepa . Natomiast jeśli jego mechanik nie potrafi poradzić sobie z tak prostym zadaniem jakie jest przedmiotem tej pisaniny , to mówiłem Panu Właścicielowi Jeepa - zapraszam do mnie - ja sobie poradzę acz nie za darmo , bo to jest dodatkowa operacja . po tem może pojechać do stacji autoryzowanej w celu zdiagnozowania poprawności wykonania naprawy . Ja jestem spokojny . Pan Właściciel Jeepa natomiact jest zły . Chyba na siebie ??? Nie wiedza boli a unikanie wiedzy jest wręcz szkodliwa , ale bezczelnych nie uzasadnionych opinii nic nie usprawiedliwia . Zcałym szacunkiem dla wszystkich Marek Bochacz . p.s. Pozdrawiam dość spore grono moich zadowolonych klientów .
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Marek Bochacz dnia: 12.11.2011 17:29:03 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Pan Bochacz otrzymał do regeneracji magiel od Jeepa. Pan Bochacz poległ przy wykonywaniu tej usługi. Co najgorsze, nie chciał się przyznać, że dał ciała zwyczajnie. Najpierw chciał uczyć mechanika, jak się ustawia prosto kierownicę w jeepie. Cytuję : "patrz i ucz się". No i nic nie nauczył, bo się nie dało. Skoro pierwszy pomysł nie wypalił, to pan Bochacz wymyślił piłowanie diaksem kolumny kierowniczej, przekuwanie przegubu i tym podobne rzeczy, aby tylko nie powiedzieć jednego: dałem ciała, bo źle ustawiłem magiel. Pan Bochacz jeszcze jednym tekstem spowodował opad moich c y c k ó w. Mianowicie rozkosznie stwierdził, że on popiłuje, przekuje, a przecież ja tym samochodem już nie będę długo jeździł i w związku z tym niech się tą dziwną kolumną martwi następny właściciel. Panie Bochacz: widzę, że pan czytuje opinie. Proszę jednak powyższej nie komentować, bo zwyczajnie nie powinien pan. Z elementarnej przyzwoitości. Oczywiste jest, że powyższy komentarz umieszczę, gdzie tylko się da, w necie. Pan powinien robić cokolwiek, tylko nie to, co teraz. Najlepiej, jakby pan przelał na papier swoje myśli, wiedzę i spróbował to wydać, z zaleceniem aby to dzieło leżało na półce: fantastyka. Nie piszę ani słowa o kosztach, bo to jest najmniej istotne.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dwatszy4 dnia: 31.10.2011 12:17:08 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Wiatm Prowadzę warsztat aut marki Mercedes kożystam firmy MKB-service czyli Marek Bochacz i syn od wielu lat nie powiem nie jest tani ale mogę stwierdzić że fachowiec najlepszy nigdy nie miałem poprawki ceny jakie wychodzą to czasem 500zł czasem do 1100zł ale moi drodzy pamiętajcie jedno płacimy raz i mamy z głowy a nie jak gdzie indziej co sprawdziłem płace tanio i zaraz klient wraca bo cieknie stuka coś się dzieje.Tak więc stołujemy sie w sprawdzonych dobrych firmach i nie łasić sie na 200 czy 300zł bo póżniej nam to moi drodzy wychodzi bokiem MKB 100% ok polecam.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Marjusz.K dnia: 25.06.2011 16:58:32 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Jest mi niezmiernie miło, że jeden z moich stałych od wielu lat klientów śladzi opinie o fachowości moich usług. Zawsze każdemu powtarzam, że nazywam się Marek Bochacz i nie wstydzę się tego, oraz mam nie ustającą nadzieję iż tak będzie jeszcze wiele lat. Szaowny Panie "GLOCK" ,następnym razem gdy przyjdzie Panu do głowy napisać cokolwiek w tym lub innym portalu proponuję poprawić gramatykę i stylistykę pisowni. Faktycznie pobieram 10 do 20zł za prawdopodobną opinię o uszkodzeniu,nie za ekspertyzę jako, że ekspertyzy kosztują dużo więcej i są wystawiane przez biegłych rzecownawców. Szaowny dał mi dychę za mój zajęty czas. Powiedziałem, że wiem gdzie jest usterka, ale nie powiem gdyż JA NIE JESTEM PAŃSKIM NAUCZYCIELEM , tylko fachowcem świadczącym usługi. Po naprawie napewno dowiedziałby się Pan co było uszkodzone, lecz nie dał Pan sobie takiej szansy i WYSMAROWAŁ Pan opinię o mnie przed jaką kolwiek naprawą - GŁUPOTA I TYLE. Natomiast w kwesti kosztów moich usług to oświadczam uroczyście, że od wielu lat stosuję zasadę nie kuszenia klienta niską ceną, aby Go za wszelką cenę złapać w śidła, lecz zanim rozpocznę naprawę inormuję o ryzyku finansowym, aby potencjalny mój usługobiorca był przygotowany na najwiękrzy wydatek a jeśli tak się nie stanie to jest miło. Od wielu lat w każdym przypadku udielam rocznej gwarancji na wykonane usługi -PANIE "GLOCK" - a ilość reklamacji na moje usługi ? - potwierdzam opinię mojego obrońcy - klienta nawet nie wiem jakiego - Zmoich wyliczeń wynika, że poprawek w ostatnich latach mam po niżej 1-go procenta wykonanych prac. Pozdrawiam Panie "GLOCK" i życzę lepiej płatnej pracy, no i trochę więcej optymizmu - to pomaga. Z CAŁYM SZACUNKIEM DLA WSZYSTKICH - MAREK BOCHACZ.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Marek Bochacz dnia: 23.06.2011 12:48:56 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Drodzy czytelnicy portalu o Fachowcach szczerze mówiąc to pan który pisze takie bzdety ze dwa tysiące zapłacił i że mu duzo nie zadowolony jest i z zasady jest zawsze zły to powiem jedno prowadzę usługi transportowę na bazie posiadam 300aut 120sztuk pan Marek mi naprawiał i jakoś nigdy nie doznałem uczucia że za dużo czy coś zle pozatym za ekspertyzę 10 zł to jest dużo?? w serwisie płacimy około 300zł i mówiąnam głupoty a Pan Marek zawszę mnie nakieruje na prawidłowe tory i dzięki temy czasami nie wydaje pieniędzy głupio 99% ma prawidłowych trafień pozdrawiam i polecam gorąco:)
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: Pan Marjusz dnia: 21.06.2011 09:08:31 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nie polecam,ceny kosmiczne.....usługa kompleksowa tj.montaż i demontaż 2000 zł przy czym minimum za sama naprawę to 600 zł.bez gwarancji,że tyle zapłacę.400 zł za wyjęcie maglownicy,zgroza cena z kosmosu!!! To wszystko to nic,ale branie kasy (10 zł.) za sprawdzenie i ustalenie przyczyny nie domagania maglownicy dalece mija się z profesjonalizmem,a wręcz jest to robienie z siebie dziada.Zapłaciłem te 10 zł.ale Pan Bochacz stwierdził,że wie co jest,ale mi nie powie i tyle,więc pytam czy to taka wielka tajemnica? Nie polecam,wrażenie jakiego doznałem w trakcie rozmowy z w/w to Pan bajkopisarz i naciągacz....zapewne udaje się z klientami którzy nie mają pojęcia o cenach i usługach.
Ceny: Wysokie
Opinia dodana przez: glock dnia: 20.06.2011 09:32:58 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam jestem posiadaczem opla vectra c 2008r ciekawostka byłem w łodzi jak i w warszawie w firmach co zajmuja sie naprawa takich rzeczy i wszyscy nastawili mnie że przekładnia doroboty byłem u znajomego w kobyłce i skierował mnie do pana Marka bym dowiedział się co on sądzi omojej usterce poniewarz było to cos dziwnego raz wspomaganie było a raz nie pan Marek wsiadł do auta oczywiscie wcześniej opowiedziałem mu całą historie że byłem w różnych firmach w polsce i zdecydowanie twierdzili że winą jest przekładnia na co pan Marek odpowiedział śmiechem i okazało się zupełnie cos innego stwierdził że usterkę zlikwiduje na miejscu jego syn wprowadził auto na hale po 1godz i 30min auto zostało wyprowadzone i jak ręką odją wspomaganie cacy super bez zastrzeżeń dostałem rachunek na 300zł i powiedziano mi że była to wina połączenia kierownicy z przekładnią czyli krzyżak kolumny kierowniczej zapłaciłem i pojechałem jestem bardzo zadowolony z postawy pana Marka i jego syna ponieważ nie oszukali mnie powiedzieli prawdę i usterkę sprawnie usuneli serdecznie polecam.WIELKI POZYTYW!!!
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Krystjan Koszak dnia: 26.04.2011 14:41:36 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: witam serdecznie czytelników serwisu o fachowcach panie Marcinie zgodnie z tym co pan napisał pojechałem do tego zakładu bo przekonała mnie ta wypowiedz pańska gdy dojechałem do firmy MKB-service w kobyłce na ulicy Nadmeńskiej 9 wszedłem do środka i rozmawiałem z Właścicielem panem Markiem Bochacz wywnioskowałem po rozmowie że człowiek wie co mówi i warto mu powierzyć auto do naprawy byłem wczoraj zostawiłem auto dziś odebrałem jestem zadowolony i polecam innym kwota jaką zapłaciłem za naprawe maglownicy i krzyżaka kolumny kierowniczej z wymontowaniem i zamontowaniem to kwota o wartości 1150zł oczywiście gwarancja na piśmie na okres 12 miesięcy ale dowiedziałem się że jak gwarancja minie to pan Marek czasem uwzględni gwarancje nawet dwa miesiące po skończeniu terminu objętego gwarancją pozdrawiam i Gorąco polecam Gość rzetelny i konkretny .Kamil Korniewicz. Kamil Korniewicz.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Kamil Korniewicz. dnia: 22.01.2010 20:51:25 

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: wystawiam opinnie pozytywną poniewarz auto zostało naprawione zgodnie z tym co mówił szef czyli termin dotrzymany i usterka zlikwidowana cenowo jestem zadowolony bo za c klase z 2005r zapłaciłem 1300zł było to dla mnie szokiem bo w serwisie około 8tysiecy złoty cała operacja kosztuje. Fachowość i termin co ważne 100% i gwarancja 12 miesięcy na szczelność i sprawność przekładni :)polecam...
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: gwarancja pisemna na okres 12miesięcy. Jestem Zadowolony polecam.
Opinia dodana przez: Marcin Hejman dnia: 11.01.2010 11:51:03 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją