Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Oknosystem.pl Jarosław Majewski

Zawód: stolarka budowlana Budowlaniec 
Adres: Małopolskie, 32-091 Kraków Masłomiąca ul. Długa 81
Telefon: 12 388 57 88 Fax: 12 388 76 40 wew.44
Adres e-mail: jmajewski(małpa)oknosystem.pl
Strona internetowa: www.oknosystem.pl
NIP:
678-155-28-25
Opis działalności: stolarka okienno-drzwiowa, rolety, bramy garażowe Słowa kluczowe: Okna Kraków

Ocena: 0% pozytywna 1x 9x

Jakość usług: 0% wysoka 1x 8x
Terminowość: 0% bez zastrzeżeń 8x
Ceny usług: 0% niskie 1x 7x
Ilość opinii w serwisie: 10
Ilość odsłon profilu firmy: 4508
Data utworzenia profilu: 01.01.2009
Data ostatniej aktualizacji: 26.01.2013 19:41:35 

Opinie o Oknosystem.pl Jarosław Majewski

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Podpisuję się obiema rękami pod wcześniejszymi opiniami. Żałuję tylko że nie zapoznałam się z nimi wcześniej. Nigdy nie spotkałam się z większym chamstwem. Mega brak kultury ze strony właściciela, zostałam obrażona i wypchnięta ze sklepu po tym jak zgłosiłam niezgodność wykonanej usługi z umową. Obsługa bardzo nieprofesjonalna, niekompetentna, nie znająca zakresu usług jakie wykonuje firma. Ceny w stosunku do jakości usługi bardzo bardzo wysokie. Nie polecam !!!!!. Szanowny Panie ignorancją i chamstwem nie zdobywa się klientów i pochlebnych opinii, a już na pewno nie jest to sposób na zawłaszczanie pobranych zaliczek.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: To coś o czym właściciel nigdy nie słyszał.Zupełny brak wiedzy w tym zakresie.Ignoruje,obraża i wyrzuca klientów ze sklepu.Nie poczuwa się do naprawy ani zwrotu pobranych zaliczek.
Opinia dodana przez: dnia: 08.09.2016 17:17:06 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nigdy nie spotkałam się z większym chamstwem. Mega brak kultury ze strony właściciela, zostałam obrażona i wypchnięta ze sklepu po tym jak zgłosiłam niezgodność wykonanej usługi z umową. Obsługa bardzo nieprofesjonalna, niekompetentna, nie znająca zakresu usług jakie wykonuje firma. W stosunku do jakości usługi ceny bardzo bardzo wysokie.Nie polecam !!!!!.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: To coś o czym właściciel nigdy nie słyszał.Zupełny brak wiedzy w tym zakresie.Ignoruje,obraża i wyrzuca klientów ze sklepu.Nie poczuwa się do zwrotu pobranych zaliczek.
Opinia dodana przez: dnia: 06.09.2016 17:32:07 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Umowa zawarta poczatkiem pazdziernika montaz dopiero 02.12.2013 poprzedzajacy stek klamsw.montaz trwal dwa dni w dwie osoby drugi dzien jedna osoba.nie zabezpieczono niczego brud i kurz wszedzie resztki zaprawy roznoszono pod butami.krzywo zamontowane parapety,brudne ramy od zaprawy jednym slowem zenada.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Tragedia
Opinia dodana przez: Paweł dnia: 03.12.2013 12:37:13 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: niedotrzymywanie terminu instalacji, opóźnienia, bardzo niekorzystne dla zamawiającego zapisy w proponowanej umowie.
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: fatalna, brak chęci zrozumienia klienta
Opinia dodana przez: dnia: 29.11.2013 12:28:59 

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam Państwa, w odpowiedzi na dwa poniższe posty pragnę nieco naświetlić i przybliżyć zaistniałą sytuację skoro już trafiła na fora internetowe. Otóż sprawa wygląda trochę inaczej niż przedstawione jest to w tych postach. W zawartej umowie na montaż okien dokonywano szereg istotnych zmian w trakcie jej realizacji przez zamawiającego, nawet po dwunastu dniach od jej zawarcia. Z zapisów w umowie i ustaleń w salonie sprzedaży uzgodniono, że Pan dołoży wszelkich starań by przygotować szpalety do tzw. ciepłego montażu z użyciem taśm paroszczelnych i paroprzepuszczalnych, oraz do wykonania podmurówek pod okna balkonowe. Po przyjeździe na budowę ekipy montażowej okazało się, że szpalety w otworach nie są wszystkie przygotowane, część z nich jest wykonana krzywo a ponad to jest jeszcze na nich mokra zaprawa, wspomnę również o nie wykonanych podmurówkach. Pomimo naszych zastrzeżeń zdecydował Pan o przystąpieniu do czynności montażowych. Ze względu na nie przewidziane trudności z jakimi się musieliśmy zmierzyć, montaż został rozłożony na dwa kolejne dni, z pominięciem dnia 1 Listopada z przyczyn oczywistych. Pozostawiona stolarka na budowie na okres święta była zabezpieczona i wystąpienie kradzieży w tym miejscu było mało prawdopodobne, gdyż był tam w pobliżu monitoring i liczne sąsiedztwo w przeciwnym razie niezamontowana stolarka została by zabrana do magazynu firmy. Reasumując pomimo licznych zmian w umowie montaż został wykonany w terminie, nie jest prawdą jakoby nie było jasne w ofercie ile co kosztuje, ponadto na Pana życzenie została przygotowana specjalna oferta, zawierająca łączny koszt stolarki i usługi montażu w myśl Art. 146 pkt 1 ppkt 2 lit. a i b ustawy o podatku VAT. Okna balkonowe są zamontowane „na cegłach„ co zgodnie z warunkami umowy odbiera Panu gwarancję na te okna dodam, że było Panu oferowane systemowe poszerzenie ramy pod oknami jako dodatek do okien, lecz się Pan nie zdecydował. Pomimo dużych starań jakie dołożył nasz pracownik do realizacji zlecenia, spotkał się on wręcz agresją osoby Pana matki, która potrafiła w sposób bezpardonowy zwyzywać i naubliżać osobie która wykonuje swoje obowiązki i jest w pracy. Jest mi bardzo przykro że do takiej sytuacji doszło, lecz nie na wszystko pracownicy mojej firmy mają wpływ. Z tego miejsca chciałbym prosić Państwa by przy dokonywaniu zakupu stolarki mieć na względzie pewne uwarunkowania które istnieją na budowie, względem dokonywanych wyborów, nie jest bowiem najlepszą metodą by wszystkie swoje niepowodzenia scedować na innych. Z poważaniem Jarosław Majewski Oknosystem.pl
Opinia dodana przez: Jarosław Majewski dnia: 25.03.2013 20:05:41 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Brak zrozumienia i współpracy.Sprzedawca Z Zakopiańskiej bardzo cienki i do wymiany, nie dokładnie dokonał pomiaru, Ceny z kosmosu, sztywno trzyma się zasad, W oczach swojego szefa super sprzedawca,klient może się popłakać i tak nic nie pomoże, płaci się i nie wie się za co, na proponowanym załączniku są ceny ale przy zakupie cen brak, a jak się zmieni zamówienie to twierdzi że to nic nie zmienia a potem płać buraku płać i płacz.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: żły montaż , bez udzielenia podstaw
Opinia dodana przez: dnia: 23.11.2012 13:15:44 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Beznadziejna firma,nie podają konkretnych cen za poszczególne okna, wszystko razem liczą, póżniej jak się zrezygnuje np. z jednego okna to odejmują śmieszną kwotę. Bez konkretnych argumentów. Jeśli chodzi o montaż, to miał trwać jeden dzień, ale niestety Panowie nie zdążyli założyć wszystkich okien i wieczorem stwierdzili,że zostawiają niezamontowane okna na działce, ciekawe co by zrobili, gdyby ktoś okna ukradł? Przyszli po dwóch dniach i dokończyli, ale oburzeni,że mamy pretensje. Nie chcę cytować wypowiedzi Panów, ale poprostu brak kultury. Pani księgowa niestety nie pokazała się z najlepszej strony. Cóż nie ma szacunku dla klienta w tej firmie. Stanowczo odradzam!!!
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: zła
Opinia dodana przez: dnia: 22.11.2012 21:56:10 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Duża fuszerka przy zakładaniu okien.Założono okno o błędnym wymiarze, na wymianę kazali czekać. Nie przychodzili w terminie, wszystko się bardzo przeciągało.Poza tym była usterka przy mechanizmie drugiego okna. Po jakimś czasie okazało się, że podlewa pod parapetem ze względu na błędy przy montażu.Ogromna niefachowość, niekompetencja. Dział reklamacji z góry nie widząc usterki zakłada, że to nie ich wina.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Przeciętne
Opinia dodana przez: dnia: 31.07.2012 15:22:18 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Montaz niechlujny, brak choć by minimalnej estetyki wykończenia (fuszerka klasyczna) , monterzy nie mieli żadnej pałatki aby zabezpieczyć parkiet podczas prac, słownictwo jakim sie między sobą posługiwali to już szkoda słów - chamstwo
Jakość usług: Niska
Opinia dodana przez: Robert dnia: 12.07.2012 18:25:57 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Od kilku tygodni czekam na montera do naprawy okna na gwarancji i nic. Mówią że oddzwonią i tyle z tego. Dodam że wzywam na gwarancji nie pierwszy raz i sytuacja powtarza się za każdym razem.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: Fatalna
Opinia dodana przez: wkurzony dnia: 17.05.2012 21:28:56 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją