Opinie o DZIK s.c.
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Miła obsługa, bardzo dużo informacji - znają się na temacie - mimo, że nie byli najtańsi to obsługa posprzedażowa potwierdziła, że nie zawsze opłaca się brać najtańszą opcje - dwa razy prosiłam o pomoc - z mojej winy źle wysprzęglałam napęd z powodu braku prądu - podjechali, włączyli wytłumaczyli i nie skasowali nic - chodź powinnam zapłacić - nie chcieli i zawsze z uśmiechem. Polecam!
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Niewielkie opóźnienia
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
bez zastrzeżeń
Opinia dodana przez:
Ewa
dnia:
23.09.2011 20:15:03
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Bardzo cieszy mnie to, że współpraca z firmą DZIK nie kończy się w momencie sprzedaży. Można liczyć na serwis posprzedażowy, widać że dbają o zadowolenie klienta.
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
RolB
dnia:
22.06.2010 10:36:16
Ogólna opinia:
Pozytywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Miła i sprawna obsługa. Automatyka do bram działa do dziś. W przypadku awarii szybka interwencja firmy DZIK. POLECAM!
Jakość usług:
Wysoka
Terminowość:
Bez zastrzeżeń
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
poprawna
Opinia dodana przez:
Pawel
dnia:
14.11.2008 13:11:59
|