Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

Promo Park - Efektywna promocja na każdą kieszeń

Zawód: reklamowe artykuły  
Adres: Mazowieckie, 03-683 Warszawa Tużycka 8 8
Telefon: 22 772 21 12 Kom. 696800764
Adres e-mail: sprzedaz(małpa)promopark.pl
Strona internetowa: http://www.promopark.pl/
NIP:
532-128-46-53
Opis działalności: Promo Park - Twoja firma może więcej. Wykorzystaj nasze doświadczenie w branży reklamowej i stań się liderem na rynku. Słowa kluczowe: Gadżety reklamowe, Produkty promocyjne, Personalizacja produktów, Strategie marketingowe, Reklama wizualna, Kreatywne kampanie, Branding, Promocja marki, Druk reklamowy, Innowacyjne rozwiązania reklamowe

Ocena: 100% pozytywna 1x

Jakość usług: 100% wysoka 1x
Terminowość: 100% bez zastrzeżeń 1x
Ceny usług: 100% niskie 1x
Ilość opinii w serwisie: 1
Ilość odsłon profilu firmy: 23
Data utworzenia profilu: 26.04.2024 22:36:41
Data ostatniej aktualizacji: 26.04.2024 22:36:41 

Opinie o Promo Park - Efektywna promocja na każdą kieszeń

Ogólna opinia: Pozytywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zamawialismy kilkukrotnie długopisy reklamowe z nadrukiem oraz raz dwa rolupy. Dobry kontakt, produkty zawsze wysokiej jakości, terminowo i szybka wysyłka. Długopisy reklamowe mają bardzo dobrą jakośc nadruku, nie wycierają się itp.
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: Karol dnia: 26.04.2024 22:38:06 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją