Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

AGS Instalacje gazowe

Zawód: instalacje gazowe - usługi Mechanik 
Adres: Świętokrzyskie, suchedniów słoneczna
Telefon:
Adres e-mail:
Strona internetowa:
Opis działalności: instalacja lpg w samochodzie Słowa kluczowe: lpg

Ocena: 0% pozytywna 1x 1x

Jakość usług: 100% wysoka 1x 1x
Terminowość: 100% bez zastrzeżeń 1x 1x
Ceny usług: 0% niskie 1x
Ilość opinii w serwisie: 2
Ilość odsłon profilu firmy: 1739
Data utworzenia profilu: 06.05.2016 14:46:03
Data ostatniej aktualizacji: 06.05.2016 14:46:03 

Opinie o AGS Instalacje gazowe

Ogólna opinia: Neutralna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam serdecznie Panie Janie, w dniu dzisiejszym trafiłem na Pana wypowiedz na temat usług świadczonych w moim warsztacie, czyli Auto Gaz Suchedniów . Proszę Pana ciężki dzień przeżyłem ja, kiedy to Pan zadzwonił do mnie w pierwszy dzień świąt wielkanocnych z ogromnymi pretensjami, że samochód nie chce się przełączyć na gaz, a Pan musi jechać na benzynie 300 km.Następnie zażądał Pan kategorycznego zwrotu pieniędzy za benzynę, ponieważ instalacja jest na gwarancji.W kolejnej fazie Pana złości stwierdził Pan że powinienem wsiąść w samochód i pojechać do Pana w góry celem naprawy instalacji - przykro mi bardzo, ale jest to niemożliwe. Jak Pan doskonale pamięta, bez podłączenia się do komputera gazowego ciężko jest zdiagnozować usterkę tym bardziej przez telefon.Ja zareagowałem natychmiast i bez chwili zastanowienia zaprosiłem Pana na gwarancyjna naprawę usterki na poniedziałek rano, poza kolejnością umówionych wcześniej samochodów, zareagowałem natychmiast najlepiej jak mogłem. Co do poniedziałku nie pojawił się Pan. Kolejnym Pana zarzutem jest wykonany przeze mnie przegląd instalacji gazowej, tak więc wymiana filtrów jest płatna - są to materiały eksploatacyjne, a ustawienia instalacji były poprawne tak więc co mogłem więcej zrobić ?? Nie jestem w stanie przewidzieć tego co będzie za tydzień czy dwa o co także miał pan do mnie pretensje.Instalacja gazowa zamontowana w Pana samochodzie jest najwyższej klasy, ale jak Pan wie są w niej elementy mechaniczne, elektroniczne i może się zdażyć jakaś awaria - nie ma rzeczy bezawaryjnych , nawet Toyota miał kiedyć problem ze zwoimi samochodami pomimo najwyższej jakości. Warto wspomnieć również, że Pan osobiście ingerował w ustawienia komputera LPG na gwarancji co pokazywał mi Pan na zdjęciach własnego telefonu.W części kolejnej wspomnę, że doskonale Pan wie i kłamie w żywe oczy - nigdy na Pana ani żadnego mojego klienta nie podniosłem głosu, nawet w przypadku Pana telefonu w pierwszy dzień świąt. To właśnie dzięki moim klientom mogę się rozwijać, doskonalić oferowane przeze mnie usługi, moge prowadzić działalność i budować zaufaną markę i to właśnie wspomniani klienci są dla mnie najważniejsi !!!!!!!! Co do techniki montażu proszę o pisemne uzasadnienie fatalnej jakości montażu , poniewaz wie Pan doskonale że montaż został wykonany maksymalnie profesjonalnie zarówno od strony technicznej jak również wizualnej, co więcej został opisany w czasopiśmie motoryzacyjnym Auto Swiat. link poniżej : "http://www.auto-swiat.pl/lpg/jaka-instalacje-lpg-zamontowac-w-hyundaiu-tucsonie/bgxmps" A jeżeli ma Pan problem z pamięcią to bardzo chętnie podeśle szczegółowe zdjęcia montażu Pańskiego auta wraz z nagranymi plikami ustawień z oscyloskowu - każdy montaż dokumentuje fotograficznie jak również zapisem oscyloskowpu ustawień. Ale to co mnie najbardziej dziwi w przypadku Pana osoby to cytowana Pana wypowiedz ..."pan wciska za każdym razem jakies swoje mądrości i historie na temat swoich upierdliwych i nieszczęśliwych Klienów... " - skąd pan wziął takie historie ??? Zaznaczam, że to nie jest jedyny odzew z mojej strony, ponieważ nie moge pozwolić sobie na takie oszczerstwa wzgldem mojej osoby.Od momentu umieszczenia Pana wpisu tą nieprawdziwa opinię mogło przeczytać dość sporo potencjalnych klientów co w konsekwencji mogło doprowadzić do strat finansowych mojej firmy.Pragnę równiez przypomnieć, że jeżeli faktycznie wykonałem usługe nieprawidłowo, dokonałem żłych ustawień, popsułem Panu samochód to powinien Pan to zgłośić do konkternego urzędu.Natomiast w przypadku fałszywego oskarżenia i oczerniania innej osoby można ponieść konsekwencję karne. Myślę, że dał Pan upust swoim emocją, wyładował Pan negatywną energię na moja osobę powyższym wpisem, ale niech Pan ma świadomość, że nie zamierzam zostawić Pana oszczerstw bez reakcji z mojej strony. Proszę oczekiwać kontaktu osoby upoważnionej do reprezentowania mojej firmy w sprawach prawnych. Z poważaniem Adam Jaworski
Jakość usług: Wysoka
Terminowość: Bez zastrzeżeń
Opinia dodana przez: AGS Instalacje gazowe dnia: 10.07.2016 23:35:37 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: długo zastanawiałem się nad wydaniem tej opinii ponieważ nie lubię mówić negatywnie o nikim. niestety skłoniła mnie do tego bardzo przykra historia jaką przeżyłem w święta i daleko od domu. Zdecydowałem się na zamontowanie tego gazu ponieważ miał byc on niezawodny. niestety tak nie było. po krótkim czasie zaczął się świecić czek, błąd wskazywał na drugą sondę, pojechałem na sprawdzenie do pana, pan pogadał głupoty że druga sonda powinna mieć zmienne napięcie i ze jest uszkodzona w moim pojezdzie(bzdury), powymieniał filtry skasował kasę a sonda zapaliła się znowu, na wyjeździe świątecznym po zatankowaniu samochód nie chciał sie przełączyć na gaz a dopiero co był po przeglądzie. zadzwoniłem do pana który miał pretensje ze dzwonie do niego w święta odrazu mnie zaatakował ze to moja wina i chce go naciągnąć na kase za zwrot paliwa a przeciez gaz jest na swieżej gwarancji a ja będąc 400 km od domu szukałem po prostu pomocy i nic więcej. nie udzielił mi żadnej wskazówki co zrobic, jak sie zachować nie podpowiedział ze moze jedz pan do innego serwisu, tylko krzyczał ze zepsułem mu święta. skontaktowałem sie z innym serwisem autoryzowanym autogaz i pan powiedział co moze być , zaproponował przyjazd bez problemu mi pomógł. diagnoza zajęła mu 5 minut. bardzo negatywnie wypowiedział sie na temat założenia i rozmieszenia instalacji gazowej . samochód naprawiony zupełnie inaczej zaczoł chodzić, czek do dnia dzisiejszego sie nie zapalił.samochód chodzi rewelacyjnie po wizycie w innym serwisie. dodam jeszcze ze pan wciska za każdym razem jakies swoje mądrości i historie na temat swoich upierdliwych i nieszczęśliwych Klienów...
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Niewielkie opóźnienia
Ceny: Wysokie
Obsługa reklamacji: poniżej krytyki
Opinia dodana przez: hyundai tucson dnia: 06.05.2016 15:05:09 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją