Opinie o B.U.R. PIOTR FRĄTCZAK
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
uwaga na gnoja
Terminowość:
Zła
Opinia dodana przez:
krzysiek
dnia:
23.02.2014 21:42:43
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
po prostu o....t, przestrzegam, wpłacasz zaliczkę i znika bez śladu
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
o....t
Opinia dodana przez:
Łódź
dnia:
23.10.2013 10:41:43
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Zostałem oszukany. Przyjęta zaliczka i słuch po nim zaginął.
Planuję we wrześniu złożyć sprawę do sądu i prokuratury. Jeśli zrobi to kilka osób poszkodowanych, skuteczność będzie większa. Proszę osoby oszukane o kontakt: info@tlumaczenia.edu.pl
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Obsługa reklamacji:
brak
Opinia dodana przez:
Piotr
dnia:
06.08.2013 07:45:19
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
dostał zaliczkę i ślad po nim zaginął. niech jednak nie myśli, że zapomniałem...
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Wysokie
Opinia dodana przez:
piotr
dnia:
15.06.2013 10:42:29
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Proszę o kontakt osoby wyrolowane przez Pana Piotra najlepiej proszę wystawiać mu właściwe komentarze co do wykonywanych usług
Jakość usług:
Niska
Terminowość:
Zła
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
zerowa
Opinia dodana przez:
Pan Piotr wie kto
dnia:
24.10.2011 12:48:50
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
po zapłaceniu należności w pełnej kwocie montaż okien zamówionych w innym kolorze nie dokończony,od trzech miesięcy czekam na wymianę ram i ślad po Panu Piotrze zaginął ,przestrzegam przed płatnościami przed wykonaniem usługi ,zero kontaktu i totalna zlewka na klienta
Jakość usług:
Przecięta
Terminowość:
Zła
Ceny:
Przeciętne
Obsługa reklamacji:
brak kontaktu skrzynka zazwyczaj pełna
Opinia dodana przez:
Robert
dnia:
17.10.2011 12:50:49
Ogólna opinia:
Negatywna Zgłoś wniosek
Uzasadnienie:
Przestrzegam potencjalnych klientów pana Piotra przed zawieraniem umów tzw. "na gębę" a przede wszystkim przed wpłacaniem zaliczek. Wpłata zaliczki równa się zero dalszego kontaktu. Już więcej nie dodzwonisz się do gościa i pieniążki spisz na stratę, chyba że chcesz iść do sądu. Może nawet pierwszą usługę wykona należycie, ale kolejna robota, na którą złoży ofertę może być zwyczajnym wyłudzeniem zaliczki. Np. Montaż okien-wszystko OK, dajesz się namówić na rolety i jeśli dasz zaliczkę jesteś wyrolowany.
Jakość usług:
Przecięta
Terminowość:
Zła
Ceny:
Przeciętne
Opinia dodana przez:
Wyrolowany klient
dnia:
26.09.2011 21:17:55
|
|
|