Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

Powrót do głównej strony

P.H.U. MJM-Meble Jacek Muszyński

Zawód: meble kuchenne Stolarz 
Adres: Kujawsko-pomorskie, 85-231 Bydgoszcz Królowej Jadwigi 4
Telefon: Kom. 883-056-186
Adres e-mail: mjm_meble(małpa)onet.eu
Strona internetowa: www.mjm-meble.eu
NIP:
967-065-66-87
Opis działalności: produkcja mebli na wymiar - kuchenne, szafy, biurowe itp. Słowa kluczowe: zakład stolarski

Ocena: 0% pozytywna 3x

Jakość usług: 0% wysoka 1x 1x
Terminowość: 0% bez zastrzeżeń 2x
Ceny usług: 100% niskie 2x
Ilość opinii w serwisie: 3
Ilość odsłon profilu firmy: 3362
Data utworzenia profilu: 13.09.2011 14:17:00
Data ostatniej aktualizacji: 13.09.2011 14:17:00 

Opinie o P.H.U. MJM-Meble Jacek Muszyński

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Nie polecam ,2krotnie dluzszy temrin jak umowiony ,nieslowny i nie dawac mu zaliczki.
Opinia dodana przez: Daniel dnia: 08.11.2011 21:06:39 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Witam, Przestrzegam internautów przed fachowcem MJM - Meble Jacek Muszyński. Jest to osoba, która naciąga i wyłudza pieniądze od ludzi. Zamówiliśmy od w/w Pana kuchnię, którą wykonał ale z dużym opóźnieniem. Póżniej zamówiliśmy szafę, którą róniez wykonał ale znowu z opóźnieniem. Po zamówieniu kredensu i wpłaty całej kwoty około 600 zł, słuch po tym panu zaginął. Nie odbiera telefonów i zmienił adres zamieszkania. Dotarliśmy do ludzi z nim pracujących, których również oszukał. Poleciliśmy go naszym znajonym, których równiez oszukał na kwotę 2200. Sprawa trafiła do Sądu. Jeli, któs z Państwa został również oszukany przez w/w Pana Muszyńskiego prosze o zgłaszanie sie do prokuratury Sądu Rejonowego w Bydgoszczy. czym więcej pozwów trafi do Sądu to większe prawdopodobieństwo, że ten Pan odpowie za swoje czyny. Pozdrawiam i jeszcze raz przestrzegam przed tym Panem. To jest jego sposób na życie!!!
Jakość usług: Przecięta
Terminowość: Zła
Ceny: Niskie
Opinia dodana przez: serpablo dnia: 23.09.2011 22:50:01 

Ogólna opinia: Negatywna  Zgłoś wniosek
Uzasadnienie: Zaprosiliśmy do domu na 17.08 br. właściciela tej Firmy (nazywanego w dalszej części tekstu stolarzem) na pomiar i uzgodnienie wyglądu szafy. Znając niedoskonałości naszego mieszkania uprzedziliśmy stolarza o „krzywiznach”. Podpisaliśmy umowę (zaliczka przelewem 750 złotych, do ręki 50 złotych – stolarz poprosił o jakąś gotówkę bo nie miał na paliwo) z terminem realizacji 27.08 br. Oczywiście stolarz uprzedził, że termin może się przesunąć, bo wszystko zależy od dostawcy zamówionego materiału. 26.08 br., a więc dzień przed upływem okresu obowiązywania umowy skontaktował się ze mną stolarz z informacją, iż ma już wszystko docięte, ale nie przywieźli mu jeszcze lacobelu (element szklany będący wstawką w drzwiach przesuwnych). Materiał ten miał otrzymać we wtorek tj. 30.08 br. Pragnąc mieć wykonane wszystkie prace w jednym dniu zaproponowaliśmy zatem nowy termin ich wykonania tj. 3.09 br. (sobota) około godz. 10. W piątek tj. 02.09 br. do godziny 19 stolarz nie potwierdził telefonicznie swojego przyjazdu. Nasze nieudane próby kontaktu telefonicznego zakończyliśmy około godziny 21. W sobotę czekała nas wielka niewiadoma. Kolejne nieudane próby kontaktu ze stolarzem wykonywaliśmy następnego dnia od wczesnych godzin porannych. O godzinnie 10 nastąpił przełom, stolarz się odezwał z przeprosinami, że zostawił telefon w samochodzie, że miał jakieś szpitalne historie, no i ogólną informacją, że dopiero przywieźli mu płytę i nie wie czy zdąży to dzisiaj dociąć i przyjechać na montaż. Oczywiście materiału lacobel stolarzowi nie dostarczyli. Kolejne terminy montażu wyznaczone zostały na poniedziałek tj. 05.09 br. – montaż wnętrza i na środę 07.09 br. – montaż drzwi (z uwagi na to że lacobel ma być dostarczony we wtorek 06.09 br.). 05.09 br. stał się cud, stolarz dojechał. Efekt montażu nie był aż tak zły. Za wyjątkiem poprawki szuflad (kilka nie pasowało), no i 1-2 cm przerwy pomiędzy górną krawędzią szafy, a sufitem (według stolarza – zakryta ona zostałby tzw. klinem – nie wiemy do tej pory co miał na myśli). Na dowidzenia potwierdziliśmy termin wykonania dalszych prac na środę tj. 07.09 br. (montaż drzwi). W środę 07.09 br. około godziny 15 otrzymałem sms-a (już nie telefon), informującego mnie, iż dopiero dzisiaj przywieźli lacobel i stolarz dojedzie z drzwiami w czwartek 08.09 br. Zakląłem, ale cóż poczekam. 08.09 br. bez entuzjazmu powitaliśmy stolarza, przywiózł drzwi osadził je, dosunął szafę do ściany i zamontował poprawione szuflady. Po wykonaniu tych prac stolarz ze spokojem poinformował nas, iż w 6 szufladach nie zamontował uchwytów, ponieważ nie miał pieniędzy na ich kupno. Dodatkowo wspomniał również z rozżaleniem, że na tych pracach zarobi jedynie 500 złotych. Moim błędem było to, że w tym dniu zapłaciłem mu kolejna transzę. Na kolejne dzień dobry umówiliśmy się ze stolarzem następnego dnia tj. piątek 10.09 br. Stolarz miał zamontować uchwyty i tzw. klin maskujący. Po wyjściu stolarza dostrzegliśmy jednak wadę polegającą na tym, iż jeden z czterech szprosów (jest to element łączący w drzwiach przesuwnych różne materiały z których wykonane są drzwi, u nas płyta - lacobel) odbiega wzorem od trzech pozostałych. Ponadto płyta stanowiąca element drzwi nie miała na dole wykończenia listwą aluminiową, co po obejrzeniu zdjęć z prac zrealizowanych przez tego stolarza i inne zakłady stolarskie jest praktycznie standardem. Naszymi spostrzeżeniami podzieliłem się ze stolarzem w kolejnym dniu tj. 10.09 br. Stolarz przyjął to do wiadomościi poinformował, iż tzw. klin mają dociąć mu do godziny 15. Poprosiłem w tym wypadku o informację telefoniczną i realizację gdyby nie mógł przyjechać pozostałych prac (wykończeniowychi reklamacyjnych) w jednym terminie, co zarówno dla nas, jak i dla niego jest bardziej wygodne. Jest wtorek 13.09 br. – do chwili kiedy kończę moją relację stolarz nie odezwał się.
Jakość usług: Niska
Terminowość: Zła
Ceny: Niskie
Obsługa reklamacji: Zgłoszenie reklamacji bez odzewu
Opinia dodana przez: dnia: 13.09.2011 14:41:05 

Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją