Serwis pomaga znaleźć najlepszych fachowców z poszczególnych branży. Opinie internautów na temat firm, świadczących usługi na rynku polskim, pozwalają trafnie wybrać odpowiedniego fachowca, którego właśnie potrzebujecie.

Serwis o fachowcach

Jeżeli chcesz podzielić się z innymi swoimi doświadczeniami, ostrzec lub zachęcić do korzystania z usług danej firmy, prosimy dodaj opinię na jej temat na naszym portalu.

28761 FACHOWCÓW,  117896 OPINII,   W TYM DZIŚ DODANO 3

Szukaj w serwisie


Ostatnio wyszukane w serwisie:

Sprawdź fachowca






Dodaj fachowca


Usługa bezpłatna

Certyfikat WZOROWY FACHOWIEC Firmy z Certyfikatem

Publikacje wyroków:

Sprawa II K 560/19 dot. Romana Wojtczaka

Wyniki dla: predom

predom service - elektryczny sprzęt - naprawa
Kujawsko-pomorskie , Toruń Wojska Polskiego , 87-100 Toruń
Słowa kluczowe: predom service, elektryka, elektronika, naprawy
OPINIA: Masakra już na etapie zgłaszania usterki i umówienia wizyty "fachowca". Tym bardziej, że jak pani przyjmująca zgłoszenia zaznaczyła będzie to dopiero konsultacja w celu ustalenia usterki. Ciężko ustalić termin, a gdy już się to pani z obsługi klienta uda, to nie można ruszać się z domu między 9.00 a 15.00, bo w takich godzinach może przyjść "fachowiec". Poświęciłam dzień urlopu jednak nie udało się i nikt do mnie nie dotarł. Oczywiście sama musiałam dzwonić, żeby o 14.30 dowiedzieć się, że jednak to jeszcze nie tym razem :(. Pani poinformowała mnie, że następna wizyta możliwa jest za kolejny tydzień, ale tym razem żebym nie marnowała już urlopu "fachowiec" przyjdzie do mnie zaraz o 9.00. Podziękowałam, ale 2 dni przed umówioną wizytą zadzwoniłam, żeby przypomnieć i potwierdzić nasze ustalenia. Pani potwierdziła termin, a ja w piątek rano czekałam na naprawę. nie mogłam dodzwonić się do Obsługi Klienta i poszłam wreszcie do pracy, a "fachowiec: zadzwonił o 13.45, że teraz mógłby przyjść. Nieststy, nie mogłam znowu wyjść z pracy i termin kolejnej wizyty ustaliłam już z "fachowcem" - był to poniedziałek rano, zapisał sobie wszystko i obiecał zjawić się u mnie przed 9-tą. Miałam nadzieję, że jak się mówi: "do 3 razy sztuka", ale to nie z tymi fachowcami. Jak można było przypuszczać nikt nie dotarł, a "fachowiec" zadzwonił po 10-tej, że przekaże moje zgłoszenie do Biura Obsługi w celu ustalenia kolejnego terminu. Tak więc 3-ci tydzień będę czekała na przybycie kogoś, kto powie co trzeba naprawić, a kiedy będę miała sprawną lodówkę tego nie wie nikt :(. Może,myśląc optymistycznie, do jesieni im się uda.  
Zamieszczone wpisy są prywatnymi opiniami gości serwisu. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.
Ranking FachowcówRegulamin serwisu   Polityka PrywatnościPolityka Prywatności   Opinie o firmachCertyfikat „WZOROWY FACHOWIEC”   Wyszukiwarka FachowcówKontakt z Redakcją